Wednesday, July 9, 2014

WW # 107 : FESYEN SENYUM DULU, KINI DAN AKAN DATANG.



DULU


KINI

.
 
 



AKAN DATANG.




21 comments:

  1. haahaha..
    jauh betul snyuman dulu dan skarang.
    shark pn dh terjebak skali nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg banyak terjebak tu nampaknya perempuan.

      Delete
  2. makin lama, makin serupa muncung itik

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah lah .. manusia yang buat itik dapat nama.

      Delete
  3. Senyuman orang dulu2, MATA yang banyak main peranan
    perempuan menjeling, lelaki mengenyit
    malu nak guna bibir/mulut

    Cuba perhatikan gambar senyuman dulu2 kat atas tu
    itulah mata memikat namanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat setuju .. dari mata turun ke hati.

      Delete
  4. Jap nk check kot2 sy terikut2 senyuman sekarang hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senyuman awak masih ala-ala Sarimah lagi

      Delete
  5. Gambar yang last tu ingat an iris tadi

    ReplyDelete
  6. Saya hrp sgt x terebak. Beruk benar rupanya nak nak yg jelir lidah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak memang nak tulis 'beruk' ke ?

      Delete
    2. hahahah, memang sesuai tu... oppps sorry pak ngah, termenyampuk pulak hehee~

      Delete
    3. Tak ada hal .. termenyampuk banyak kali pun takpe.

      Delete
  7. Gambar Sarimah tu memikat.

    Yang bawah-bawah tu gambar budak gedik.

    Yang last sekali tu budak comel. ^_^

    ReplyDelete
  8. "akan datang" tu macam dah ada jer skang ni pak ngah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adalah seorang dua yg berani buat cenggitu .. tapi belum menjadi trend.

      Delete
  9. DULU KINI DAN SELAMANYA.. HEHEHE

    ReplyDelete
  10. Pak ngah bebaik nanti kena saman dengan tuan punya gambar...ahahahaa...

    Senyum orang dulu2 jugak yang paling menggoda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa nak saman pulak.. saya tak kata apa pun.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.