Wednesday, February 10, 2016

WW # 131 : MENGHADIRI MUKTAMAR TAHUNAN MISG DI HOTEL PHEASANT RUN - 1983.


7 comments:

  1. Wow,.. kenangan yang menjadi nostalgia... suka tengok gambar2 lama yang jelas mendewasa dan mematangkan kita berbanding orang lain yang tak pernah ada dalam dunia kita ketika itu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingatan pun sudah samar2 .. nasib baik ada gambar. Kalau tidak, mungkin sudah terlupa langsung.

      Delete
  2. Uncle ni tak banyak berubah, misai masih sama dari dahulu hingga kini.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak sangat perubahannya .. misai pun dah 99% beruban.

      Delete
  3. Uncle ni tak banyak berubah, misai masih sama dari dahulu hingga kini.hehe

    ReplyDelete
  4. Bertuah Pak Ngah ade juga koleksi gambar2 lama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi sayangnya banyak yg dah hilang dan rosak ..

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.