Thursday, September 20, 2018

EMPAT SPESIS MACAI

Empat ragam penyokong PH dan BN sebelum dan selepas PRU.

1. Ada penyokong PH yang dulunya hari2 hentam BN kini menyepikan diri setelah BN berjaya ditumbangkan.

2. Ada penyokong PH yang dulunya hari2 hentam BN kini masih tetap bahkan bertambah gigih hentam BN seolah2 BN masih lagi memerintah.

3. Ada penyokong BN yan g dulunya hari2 hentam PH kini menyepikan diri setelah PH jadi kerajaan.

4. Ada penyokong BN yang dulunya hari2 hentam PH, kini masih tetap bahkan bertambah gigih hentam PH seolah-olah BN masih lagi pemerintah.

Saya kagum dengan kawan2 kategori 2 dan 4. Teruskanlah jika itu boleh membawa kebahagiaan kepada anda.

6 comments:

  1. saya no brape ek.. konfius juge

    ReplyDelete
  2. yang no. 4 saya boleh terima lagi. saya anggap mereka memperjuangkan sesuatu.

    tapi yang no.2, lansung tak boleh bla. saya taktau spesis itu mahukan apa utk malaysia?

    tapi kalau wujudnya golongan no.2, maknanya bayang - bayang BN masih menerajui malaysia la. maknanya kepimpinan yg dulu tetap berkesanlah dalam sanubari kita semua.

    hahaha.

    sekadar pandangan.

    ReplyDelete
  3. Yang penting kita jangan memacaikan diri kita. Mana yang buruk kita tolak, mana yang baik kita ambil :D

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.