Thursday, May 30, 2019

SHRAF MZB

Saya cadang nak cuti panjang,
Buat entri pun tiada yang pandang,
Saya rasa mcm cakap sorang-sorang,
Jumpa lagi kalau sama-sama umur panjang.

Selamat hari raya aidil fitri kepada semua pembaca,
Seandainya ada tulisan saya yang sumbang atau menyentuh jiwa, maaf jua yang saya pinta.




.

11 comments:

  1. Selamat Hariraya Maaf Zahir & Batin Pak Ngah...teruskan update blog ye Pak Ngah, your blog one of my favourite.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Selamat hari raya juga kpd Hayati

      Delete
  2. Teruslah menulis sebagai terapi minda dan rasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya mmg terus menulis tapi kini beralih arah kepada fesbuk.

      Delete
  3. saya menulis untuk diri sendiri. kalau tiada yang memandang saya reda sahaja kerana objektif saya menulis ialah untuk merakam seluruh kisah hidup saya di medium yang boleh ditatap.

    sekarang ini blog sudah semakin dikesampingkan. kalau ada pun otai otai lama yang semakin ramai menggantung keyboard.

    apappun, selamat hari raya tuan. muga sihat dan bertemu semula dengan ramadhan akan datang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah kite, menulis untuk diri sendiri jer...

      Delete
    2. Selamat hari raya. Semoga diberi kesihatan yg berkekalan. Teruskan merakam kisah hidup utk tatapan anak cucu di kemudian hari.

      Delete
  4. selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin buat pak ngah sekeluarga. InsyaAllah ada je yg membacanya nnt... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya juga kpd Afeezz. Mmg ada yg membaca tapi yg meninggalkan komen atau coretan, sudah sgt sedikit.

      Delete
  5. SHRMZB memula Mrs. A tak tahu apo ko bondo ea tu haish! rosak bahasa
    Selamat hari raya Aidil Fitri serta maaf zahir dan batin PakNgah.
    Mrs. A menulis sebagai diari bergambar untuk kenangan di masa hadapan tapi kalau ada yang baca itu kira bonus hiks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulanya saya pun begitu tapi kalau sepi sangat, tak seronok juga.

      SHRMZB.

      Orang putih lagi banyak shortform nya. BTW, OTW, IOU, GWS, SOS etc.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.