Wednesday, March 19, 2014

WW # 105: BERSELFIE SEMENTARA MENUNGGU IKAN BAKAR.


12 comments:

  1. Kek mano ni..macam bosa kodai e

    ReplyDelete
  2. Pak Ngah berselfie jugak ye, kalah org muda.

    ReplyDelete
  3. RASANYA NI KAT IKAN BAKAU MUARA SUNGAI DUYONG..

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar sekali .. walaupun pelanggan ramai, tapi servisnya cepat dan memuaskan.

      Delete
  4. Air nya memang style macam tu ke? Dalam bekas. Atau air tu bila di luar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. air tu beli di situ .. tak silap air tembikai.

      Delete
  5. ooo..saya ingat restoran tepi jalan sebelum tol senawang tu..sodih restoran tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa dgn restoran tu ? Saya belum pernah melangganinya ..

      Delete
  6. nasib baik takde sorang pun tnjuk muka lapar....

    hehe.

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.