Friday, March 27, 2015

SONYUM SOKOJAP 72: ABANG TIDURLAH KAT LUAR.




Pada satu malam yang dingin, si suami menegur isterinya yang membuka airkon di bilik tidur mereka.

Suami: Kenapa memalam buta ni nak buka airkon ni ?


Isteri:  Panas ..

Suami: Kan kat luar tu sejuk ..


Isteri dengan pantas mrnjawab: Kalau cenggitu abang tidurlah kat luar !

.................................................................................................


Sub-entri


Jemput melawat grup "Kelab Peminat Lagu Lama (KPLaLa) di link di bawah.  Jika anda rasa berminat silalah request untuk join. Semoga terhibur. Terima
 kasih.

https://www.facebook.com/groups/malarsegar/


8 comments:

  1. Jadinya, abang tidur kat luar tak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takkanlah isterinya sampai hati membiarkan suaminya tidur kat luar ..

      Delete
  2. Bukan sepatutnya si isteri ke yang tido kat luar sebab dia yang panas he he.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana boleh, kan ke dia yg dah masuk bilik dulu.

      Delete
  3. Hihihi.. betul juga kata isteri tu, sejuk kat luar, dlm bilik panas.. so kena lah pasang ekon tu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang betul pun cakap isteri tu .. suaminya tak kata apa2 lepas tu .. hehe.

      Delete
  4. Hihihi.. Memang selalu time malam panas pun sekarang ni. Sesekali isteri melawak terkedu si suami ye uncle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak kali dah terkedu sebenarnya. Hehe.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.