Monday, September 19, 2016

SONYUM SOKOJAP 82 : TANYA LAGI!

Gambar hiasan hasil carian Google.

Sekejap tadi saya mengambil sehelai kertas dari peti surat di depan rumah. Makngahnya memerhatikan dari muka pintu dan kemudian bertanya:
 

Makngahnya: Air ke ? (Maksud dia, bil air ke ? )

Saya: Bukan.

Makngahnya: Habis tu ?
 
Saya: Kertas.

Makngahnya: Hehe ..

Saya:  Tanya lagi (dalam hati).



Sub-entry: Lobai Salleh Part 6.


Lobai Salleh kena marah lepas sembahyang Isya' malam tadi sebab mulut dia berbau durian. Lobai Salleh cepat-cepat lari dari Haji Dahan yang memarahinya kerana tak tahan dengan bau rokok dari mulut dia.



2 comments:

  1. Hihihi..
    Pandai pak angah mengenakan mak ngah ye :)

    tak faham pulak yg lebai dolah..
    Mungkin terlepas entri saya ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe .. sesekali gurau senda di ujung usia.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.