Friday, March 24, 2017

DARI FESBUK # 13: ORANG EGO TAK BOLEH TEGOR.






10 comments:

  1. Dia lagi best kalau tetap mempertahankan jawapan dia.... macam yang no 3 tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap-harapnya pakngah tidaklah begitu ..

      Delete
  2. Saya muda muda dulu pun macam tu...hehehe..tapi dengan penambahan usia dan makin matang...saya mudah je terima pendapat/teguran rakan2...tapi takde sampai macam No. 3...hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. baguslah .. tapi ada tak kengkawan mcm no. 3 tu ?

      Delete
  3. bukan ego tu Pakngah tp loyar buruk

    ReplyDelete
  4. selalu je kena dengan suami sendiri. huhuhu.

    tapi nasib baek la dia buat perangai mcm tu dengan isteri dia ja....

    salam singgah, melawat pak ngah sihat ke tak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang pakngah berada di Tokyo. Sampai mlm tadi hingga Khamis minggu depan. Kira sihatlah tu.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.