Thursday, February 16, 2017

DARI FESBUK # 12: PELIK .. KITA LUPA TAK APA.


8 comments:

  1. Sejak bersara dan kurang teman bicara, saya selalu memarahi diri sendiri bila saya terlupa tentang sesuatu perkara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok juga tindakan tu sebab kalau marah orang lain, mereka mungkin lawan balik.

      Delete
  2. Hihi... adik-beradik punya kerenah macam itu tak ada masalah
    Jangan macam boss kakak ni dia yg lupa bawa passport kakak pulak yg dikata lupa ingatkan dia.
    Melampau sangat samapi passport pun lupa nak bawa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah tu .. mana maunya boss mengaku salah.

      Delete
  3. Makchaq yg geram bila lupa kat mana letak cermin mata... dah la tak berapa nampak nak cari...
    Kadang2 marah kat anak2 suruh depa cari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya geram kat diri sendiri tapi lepaskan kat anak ..

      Delete
  4. kih3 sya pun mcm ni jgk lah Pak Ngah...

    adik2 la yg selalu kene

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib ada adik2 .. kasihan kalau jadi adik bongsu atau anak tunggal tak dpt nak kenakan sesiapa.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.