Wednesday, November 6, 2013

WW # 92: PUNAH RANAH.










18 comments:

  1. bangla berleluasa.apa pun tak boleh..huhuhu

    ReplyDelete
  2. itu kertas sama pen kasi Bangla kalu..apa pun tabuli :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka adalah pengasas bahasa baharu.

      Delete
  3. Bila jadi tokeh tapi kuli semua buat kerja macam nilah jadinya.

    ReplyDelete
  4. mana mana pun macam ni tulisan nya sekarang ni..

    ReplyDelete
  5. Sana-sini sudah merebak kesilapan ini... senyum kelat dan sedih:(

    ReplyDelete
  6. Salam Pakcik,

    Tapi kan pakcik, dlm sesak nafas tgk diorang dok mengeja Bahasa Melayu x betul ni, dalam hati sy rs respek gak. Mampu gak tulis dan mampu gak kite ni nak fhm. Cuba klu kite lak yg kena tulis tulisan diorang? Haaaaaaaaaaaaaaaa~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kembali.

      tapi kan .. iklan penjual gadis tu mesti dibuat oleh orang kita .. itulah yang sebenarnya memunah ranahkan !

      Delete
  7. PASAL PENJUAL GADIS TU, KALAU DARI DULU BUAT SATU ALIRAN SEKOLAH SAJA IAITU SEKOLAH KEBANGSAAN, MUNGKIN TAK JADI MACAM NI..

    ReplyDelete
  8. hahahah nak tumpang gelak saja.....

    ReplyDelete
  9. huhuhu.

    bahasa melayu versi bangladesh...

    pening...

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.