Tuesday, December 15, 2009

CANDID CAMERA ...KAHERAH !



Bersama orang rumah kat piramid 2-3 tahun dulu. Sebenarnya tujuan asal nak ambil gambar jer. Minta tolong kawan ambilkan ... tapi entah macam mana dia terambil video pulak. Jadi tervideo secara tak sengaja. Nasib baik juga ... dapat dijadikan kenang2an. Tu lah kadang benda2 yang pada mulanya kita dapat atau kita buat secara tak sengaja atau tersilap, satu hari rupanya jadi benda yang kita suka. (Tapi saya jumpa orang rumah saya, mula2 lagi dah tak silap)

19 comments:

  1. saya dah baca dan saya punyer komen seb baik orang rumah tak silap pilih ye.hehe..

    ReplyDelete
  2. saya PUN dah baca dan komen saya adalah ur org rumah is so lucky!

    ReplyDelete
  3. sronok kalo flash kenangan balik.. erk! lari tajuk tak :$

    ReplyDelete
  4. bestkan dapat pergi sana entah bila saya dapat merasa

    ReplyDelete
  5. Mr PenyuBiru
    Finaz
    Maiyah

    kenapa tetiba jer, masing2 nampaknya sangat berhati2 nak bagi komen. Apa dah jadi ?

    ReplyDelete
  6. mamai
    lagi best kalau ada org sponsor ! macam saya dulu ... hehe

    ReplyDelete
  7. Sy dah baca, siap eja lagi..sah tak rabun lagi bab ayat ini ...

    ( Tapi saya jumpa orang rumah saya, mula2 lagi dah tak silap)

    ReplyDelete
  8. selamat kembali, tuan..rupanya tuan melancong erk..tahniah ye

    ReplyDelete
  9. orang rumah tu sengaja pi cari..kan..tapi mmg dah berkenan pun dari pandang pertama ..tak gitu..hee

    ReplyDelete
  10. salam tuan...

    saya suka komen balas tuan... (mr penyu..finaz..maiyah..)

    "kenapa tetiba jer, masing2 nampaknya sangat berhati2 nak bagi komen. Apa dah jadi ?"

    Begitu besarnya impak sehingga ke maksima jika kita publish sesuatu entri . Itu tandanya pembaca tuan sangat faham and tahu apa yang tersirat.

    So... tahniah untuk tuan ...

    ReplyDelete
  11. Kita melihat keajiaban piramid yang kukuh sepanjang zaman tapi sebaliknya ada keruntuhan, atas kekufuran sikap dan tangan-tangan manusia yang lupa dan lalai kepada penciptaNya.. hebatnya satu tamadun yang runtuh dan tak mampu bertahan menjadi bukti serta pengajaran kepada kita seterusnya jika memilih lubang yang sama....komen semoga pak ngah sekeluarga melihat kesilapan itu ada hikmah atau pengajaran yang tak ternilai e.g. salah klik jadi candid... hebat, hebat sure hebat kan..

    ReplyDelete
  12. ikan emas
    betul apa !

    sahrom
    pergi Kaherah tu dah lama dah!

    lanabulu
    memang cinta pandang pertama. tapi bukan saya cari, dia yg datang menyerah diri ! hehehe

    linda
    t.q 4 ur generous compliments !

    daun bidara
    video tu utk tatapan shj. tak komen pun tak apa. singgah pun sudah cukup bermakna buat saya.
    tumpang tanya sikit boleh ... daun bidara dgn che la tu orang yg sama ke?

    ReplyDelete
  13. biasakah
    yg ni saya perasan kali pertama bagi komen kat entri saya. kenalah komen balas spesel sikit ni. t.kasih kerana singgah dan beri komen yang baik kerana awak dpt melihat iktibar di sebalik tegak berdirinya piramid dan hikmah di sebalik salah klik !

    ReplyDelete
  14. Saya belum habis baca dah mula mengomen ni..

    ReplyDelete
  15. al lavendari,
    tukar nama orang sama

    ReplyDelete
  16. tuan mmg dari mula tak silap jumpa org rumah sbb org rumah tuan cantik..huhuhu

    ReplyDelete
  17. relevan
    sesuai kerja gomen

    daun bidara
    ohh gitu ... saya pernah juga terfikir nak guna nama sebenar, tapi takut pulak org x kenal.

    fadzillah
    Allah itu maha adil ... suami dia tak hensem, Dia beri org rumah cantik!

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah, rezeki tuan jumpa org rumah x tersilap.

    How i wish the same is for everybody.

    Saya doakan yg terbaik buat kita semua & rakan2, dunia akhirat, dan Salam MaalHijrah 1431H

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.