Monday, December 21, 2009

SONYUM SOKOJAP - 7 ... ROYAL MAI !


(Gambar di Heathrow Airport, London bersama seorang kawan satu kursus. Berdiri sebelah kiri yang hensem sikit tu adalah saya, dan berdiri sebelah kanan yang hensem banyak tu adalah kawan saya)
 


Patutlah surat-surat kawan baik saya David Beckham kat saya tak sampai2. Rupa2nya pejabat pos kat England tu, tak layan surat2 "Pi" ... Dia dok sebok dengan surat2 "Mai " sahaja.

(Gambar atas tu, saya ngan siapa ntah !)

 

23 comments:

  1. assalammualaikum

    seronok nya dapat gi sana ya

    ReplyDelete
  2. best dapat berjalan ke sana walau atas urusan kerja

    ReplyDelete
  3. Klu en al-lavendari nak tau, sobolah tu ex boyfriend saya tu...dia curang, saya tinggalkan dia, hehehe.........

    ReplyDelete
  4. p mai p mai d0k tang tu jgk la suratnya...

    ReplyDelete
  5. bila saya nengok gambar tu mmg saya sonyum sekejap TAPI bila saya baca n3 u nih saya TERasa nak TERgelak2 lucu betul hehe..

    ReplyDelete
  6. he he he he....
    besarnye tong surat!
    masuk org pun boleh

    ReplyDelete
  7. mmg kontrol hensem.. moga haji mabrur erk! lari tajuk plak :D

    ReplyDelete
  8. Patutlah Mr Bean boleh masuk dalam tong surat.. memang godang tong nye! :)

    ReplyDelete
  9. mmg bertuah tuan smpi ke sana..hebat..bravo..

    ReplyDelete
  10. Memang hensem bro...lebih2 lagi masa pegang tali pinggang tu...

    ReplyDelete
  11. abg g london rupanya...balik jer dari london ada cerita yang buat saya tersengeh cam kerang...

    ReplyDelete
  12. Seronoknya negeri orang ye...bahasa diorang,budaya diorang,adat resam diorang..kita tumpang seronok...tapi depa pun mai sini rasa seronok juga kut.. jadi sama-sama seronok bila sama-sama dapat p dan dapat mai..kita p depa mai atau depa mai kita p... dan pada masa yang sama ada yang tak pernah p dan ada yang tak pernah mai...tapi mereka ini pun dok seronok juga.

    ReplyDelete
  13. salam tuan...

    now, tuan semakin aggresif ! .

    uhuk ! uhuk ! tersedaklah pulak !!

    ReplyDelete
  14. Tumpang lalu Al-Lavendari,

    Annie,

    Oh dia jadi patung lilin sebab atas balasan Allah, dia curang yek?

    Sonyum Sokojap ;-)

    ReplyDelete
  15. hakhakhak...

    mmg cun sikit la
    huwaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  16. aklcitizen
    seronok tapi sejuk giler !

    mamai
    memang best sebab kena sponsor

    annie
    bagus, anda ada prinsip walaupun dia jutawan kan !

    sharamli
    hehe

    ReplyDelete
  17. finaz
    orang suruh senyum je ! kalau boleh tergelak tu, kira bonus lah kpd saya

    sltedi
    surat orang sana besar2 kot !

    maiyah
    hehe .. tak habis lagi

    kakcikseroja
    memang godang amek

    ReplyDelete
  18. sahrom
    tiket airasia dah murah sekarang! tapi kena booking awal2

    DUN Beharang 2020
    tajam pemerhatian tuan, hehe

    alvin
    kalau kerang dengar, kecik hati dia !

    biasalah
    kalau tak p pun seronok, buat apa p kan?

    ReplyDelete
  19. linda
    agresif ke? awak tu kalau tersedak, bawak2 minum air !

    naizaf
    tumpang lalu boleh saja ! lalu2lah selalu

    bluecity
    peti surat tu memang cun !

    cikamy
    terima kasih kerana sudi menjengah

    ReplyDelete
  20. Teringat pulak, suami saya pernah kerja dengan royal mail masa cuti krimas waktu kami di sana.

    p/s: tengah study blog uncle ni..hehe

    ReplyDelete
  21. YUS

    KENAPA SUAMI YUS TAK BETULKAN EJAAN TU ..!

    AWAK TELAH MENUNJUKKAN PROGRES YANG BAGUS.

    ReplyDelete
  22. haha duk mai saja, tak pi pi, tang tu jer la kan.

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.