Wednesday, May 13, 2015

WW # 120 : SIAPA BELUM PERNAH MELAWAT MUZIUM 3D DI LANGKAWI, ELOK TENGOK GAMBAR2 INI.

















 






16 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Wah bestnya... tak sabar tunggu bulan 11 nak jenjalan. Kena masuk dalam jadual alwatan le. Wajib singgah.Thanks Pak ngah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaikumsalam. Elok singgah kalau belum pernah lawat mana2 muzium 3D sebelum ini. Pak Ngah pun pertama kali.

      Delete
  2. masa pergi last year takde lg kot nii.. alaa..frustnyeeee... =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usahlah frust .. tahun ni pun boleh pergi.

      Delete
  3. memang best ni...saya nak pergi bawak anak2 ler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak2 paling teruja .. semua tempat dia orang nak bergambar sampaikan emak dan ayahnya pun terikut sama. Hehe

      Delete
  4. Boleh pula komen.. Sekejab ada ruang komen, sekejab takde..

    Saya teringin jugak nak pergi tempat macam ni.. Menarik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadang2 kita sibuk. Kalau buka kotak komen, rasa tak adil dan bersalah pulak sebab tak sempat baca apalagi nak balas komen.

      Delete
  5. Lukisan 3D ni.memang mengagumkan..pandai betul pelukis/perekanya.
    Tapi pi Langkawi ni..... orang ramai sangat la time cuti.... bersesak2 rasanya..
    Time x cuti mungkin kurang sesak, tapi susah pulak nak pi... anak2 ada yg sekolah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi ada juga lukisan yg tak berapa menjadi. Mungkin pelukisnya lain2. Tentang memilih masa yg sesuai mmg dilema. Mahu tak mahu terpaksa juga pergi time cuti.

      Delete
  6. Bestnya Pakngah. Wajib pi ni.

    Bahaya betul adik yang duduk minum susu di belakang unta tu...nanti dapat free kick hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Ngah saja letak gambar tu. Nak test tengok ada tak yg perasan. Mmg tajam pemerhatian awak.

      Delete
  7. menarik.. paling saya suka tengok pak ngah tarik ekor badak pakai seluar dalam tu.. muka masam tu mungkin terkena angin belakang.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saja je berlakon. Hehe.

      Lama kita tak kunjung mengunjung. Tkasih kerana singgah dan tinggalkan jejak.

      Delete
  8. merasa jugak salam dengan mantan pm.

    huhu.

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.