Friday, June 28, 2013

DILARANG TAK MAHU DENGAR !



Ada tiga pilihan .. samada nak ke penjara, hospital atau rumah mayat.
Pilihlah ke mana nak pergi.
Pilihan yang keempat tak ada.

Namun begitu bagi orang Islam, adalah haram meminum (arak) walaupun tidak memandu.


8 comments:

  1. Apa yg haram tulah sedap di buat Pak Ngah.

    Larang tak faham bahasa bila suruh baru padan muka tp bila dilarang tu nak buat sgt dah di suruh tak nak pulak buat.

    ReplyDelete
  2. Elok juga pasang papantanda mcm ni kat negara kita. Tak semestinya tentang minum

    ReplyDelete
  3. bagus kalau ada satu kat malaysia :)

    ReplyDelete
  4. Bagus, beri dia orang pilih sendiri, mana satu mau.

    ReplyDelete
  5. Saya memilih untuk tidak membuat dosa tersebut... ^_^

    ReplyDelete
  6. Dah sedia ditunjukkan jalan. Go ahead la kan.

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.