Wednesday, June 19, 2013

WW #76 - BILA MAYANG SUDAH MENGURAI, KUMBANG PUN BANYAK YANG DATANG.


10 comments:

  1. Dah lama saya tak tengok mayang mengurai camnih. Dulu dulu kalu ada punggur kepala jatuh dipanah petir, berteraburlah mayang kelapa dan bunga nyior nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye lah orang duduk bandar, manalah nak dapat tengok benda2 macam ni. hehe

      Delete
  2. SUDAH BOLEH BUAT TARIAN ULEK MAYANG.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak pandai ke menari ulek mayang tu ?

      Delete
  3. ooo ni ke mayang...

    sari nye mana??

    hehe

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,
    Dah lama tak dengar ayat2 sebegini....Ohhhhh! sangat nostalgia dengan suasana desa

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaikumsalam.

      saya tinggal bukanlah di desa sangat .. pokok tu saya tanam di luar pagar rumah saya di tepi jalan. nak tanam tengah jalan, takut orang marah. hehe.

      Delete
  5. Sebab tulah Pakcik, pakaikan tudungnya. Hehehehehe...takdelah nmpk seksi sgt. Heeeeeeeeeeeeee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canteekkk .. awak dapat membaca apa yang tersirat .. syabas.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.