Wednesday, January 28, 2015

WW # 115 : LAIN MACAM PULAK RUPA LAMPU TANDAS NI.


10 comments:

  1. Heheheh mana satu suiz tu pak ngah.. ada tiga tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia orang tak kata suis tapi dia orang kata lampu .. itu yang jadi tandatanya tu. hehe.

      Delete
  2. kadang2 ..... kita rujuk pada objektifnya hahahah ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul .. saja je Pak Ngah nak buat lawak. hehe.

      Delete
  3. tengok label ni teringat adik saya. Masa kecik dia suka menconteng. INI ALMARI, INI TV, INI DINDING.

    hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Ngah pun sama .. tulis dengan oarang kayu je .. Anak sdr Pak Ngah pernah tulis cenggini kat tandas.

      "Ini tandas. Dilarang membuang air di sini". hehe

      Delete
  4. OOO baru faham, tulisnya lampu tapi suiz kan..salam ukhwah, singgah malam ke sini :)

    ReplyDelete
  5. Patutnye conteng la Suis lampu Tandas.. tapi macam tu pun bole faham la.. amik pic kat mana ni Pak Ngah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. patutnya gitulah .. tapi semua orang faham .. tak ada isu pun. Pak Ngah yg ngada-ngada nak tulis. hehe.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.