Friday, January 20, 2017

DARI FESBUK # 11: TERUS DIA BERHENTI MEROKOK.





6 comments:

  1. Membazir meamng tidak terasa, tapi bila buat benda berfaedah macam berat pula...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila buat perkara membazir memang tidak terasa sebab ada kawan .. hehe.

      Delete
  2. Betul ke boleh berhenti terus tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan sey cakap berhenti terus bukan terus berhenti.

      Delete
  3. Bagusnya kalau Yang merokok berhenti terus

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang bagus tapi kalau dah ketagih susah nak berhenti .. tu sebab jgn cuba2.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.