Wednesday, September 19, 2012

WW # 44 - TUMPANG BACA SIKIT !

 




18 comments:

  1. punyalah nak pupuk minat membaca kan uncle...siap dibuat patung macam tu..patut kat malaysia dibuat patung macam ni byk2..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau buat kat Malaysia pasti tak panjang usianya.

      Delete
  2. Tuan haji...

    agak2 la ni ada lagi dak patung tu? Kalau kat malaysia ada harapan jadi mangsa vandalisma tu.

    ReplyDelete
  3. Gambar yg last tu pun patung juga ke tuan? Kreatif mereka di sana kan.

    ReplyDelete
  4. Sekurang-kurangnya bila berada di sebelah patung tu akan terdetik di hati nak baca apa yang tertulis kat situ yer dak... :)

    ReplyDelete
  5. SAYA LIHAT GAMBAR SEKALI IMBAS.. KALAU TAK BACA KOMEN LAIN TAK PERASAN YANG ITU ADALAH PATUNG SEBENARNYA.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun dah lupa kat mana tempat ini .. yg pastinya kat USA.

      Delete
  6. Budaya tumpang baca ada di mana2.. Tapi kalo tumpang baca d kedai menjual koran, tentu aney tuan punya kedai sudah jeling2 sampao juling..

    ReplyDelete
  7. Err.. Lupa plaks nk habaq yg sy teruja bila pakngah komen kat entri kakcik yg pakngah nk singgah umah uncle lf masa gath ahad ini. Nanti sy nk bergambar ngan pakngah n makngah yea? Hehehhe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 hajat awak itu tertunai nanti .. hehe

      Delete
  8. Bersungguh2nya mereka nak galakkan org membaca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita boleh lihat orang membaca di mana-mana.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.