Wednesday, October 16, 2013

WW # 89 : MENINGGALKAN MEDAN PERJUANGAN (KERANA CHAINSAW TERLEKAT)

.



18 comments:

  1. Jangan hanya dibiarkan sahaja. Panggil back up sebelum 'dikalahkan'.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. sangkut dikepit dek pokok tu .. silap teknik .. masa sekolah dulu cikgu geografi tak ajar teknik yang betul.

      Delete
  3. hahaha.. silap teknik tu.. sbb terlekat kerana beban pokok.. nk tebang kena ikut teknik.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah fasal .. orang buat kita pun nak buat. hehe.

      Delete
  4. Replies
    1. kapak pun tak berupaya nak selamatkan ..

      Delete
  5. minta bantuan kapak ni. saya rasa ngeri pulak bila tengok chainsaw masih melekat macam tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada chainsaw lain yang selamatkan .. cuma chainsaw sahaja yang sudi menyelamatkan kawan dia.

      Delete
  6. Inilah tak habis berguru dah nak pergi berjuang .... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. guru abang kena tangkap dek Imigresen .. dia masuk Malaysia cara haram .. tu sebab tak habis berguru..

      Delete
  7. Moral of teh story buat apapun kenalah ada ilmu dulu...nampak mudah tapi tak semudah yg kita dok tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul .. semua pekerjaan kena ada ilmu. misalnya kerja tukang jahit atau tukang gunting rambut, nampak macam senang, tapi kalau tak belajar janganlah cuba2 buat.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.