Wednesday, October 30, 2013

WW # 91: KALAU SUDAH DITEBUK TUPAI ..










18 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Dah tak berguna lagi Pak Ngah...tak boleh berpaling lagi.

    ReplyDelete
  3. Tersilap komen n3 pulak, tu yang delete kat atas tuh..hihihihi

    Anyway, N3 Pak Ngah ni dah ditebuk tupai?

    Ohhh..seram nak huraikan, Nauzubillahh

    ReplyDelete
  4. Kalau yg jahat tu tupai ajelah. Binatang lain pun pandai jugak menebuk ….. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. YB, at least glamer jugak tupai tu kan, walaupun glamer yang -ve.

      Delete
  5. ada seni pada tembukan tu..sampai boleh dijadikan hiasan dinding..termasuk dinding blog ini :D

    ReplyDelete
  6. wah. glamour betul kelapa yang ditebuk tupai tu. di mana2 je ada gambarnya...hehe

    ReplyDelete
  7. Macam tu rupanya bila dah ditebuk tupai yer ☺

    ReplyDelete
  8. Rare la gambar ni Pakcik.....sy sendiri tak nah tgk rupanye mcm ne. Hahahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada mesej yang tersembunyi yang pakcik ingin sampaikan di sini .. awak mesti pandai meneka.

      Delete
  9. ..... tupai, tak dapeklah den nak masak lomak cili padi!

    ReplyDelete
  10. Gatung kat laman, boleh jadi sarang burung ni..

    ReplyDelete
  11. Cantik pulak lubang yang tupai tu tebuk..

    ReplyDelete
  12. Yang menebuk tu belum tentu tupai tua...walaupun kelapa yang ditebuk tu dah agak tua...tupai spesis terdesak nie... haiii selero masing-masing...:)

    ReplyDelete
  13. terima kasih kepada semua terutamanya yang sudi beri komen .. apa yang ingin saya sampaikan secara tersirat ialah "apabila kita telah ternoda, buatlah apa2 pun atau macamana pun, tidak akan mengubah keadaan"

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. ya .. seperti yang saya nyatakan kat atas.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.