Wednesday, November 14, 2012

WW # 50: WAJAH MU DI MANA-MANA, SERING KU TEMUI ..


.



15 comments:

  1. Yang tersirat antara yang tersurat. ;-)

    ReplyDelete
  2. haha terselit jgk gambar yg tengah tu..ada makna la ni:)

    ReplyDelete
  3. hehehehee...
    yang tersurat di didalam tersirat..

    'andainya bulan retak seribu,bayangmu ada dimana-mana'
    *lirik lagu.

    ReplyDelete
  4. Heheh.... Memang di mana-mana wajahnya...... :)

    ReplyDelete
  5. hahahaha...banyak masa betul uncle buat benda ni...oh, lupa, uncle dah retired! hahaha

    ReplyDelete
  6. Rosmah tu PM lah uncle...haruslah dia ada di mana mana! kah kah kah

    ReplyDelete
  7. ahahahahahahahahhahahahahhaha!!!!

    ok dah tu je. sama la komen mcm doc faizie!

    ReplyDelete
  8. Hebat tu Pak Ngah ....mana2 pun adaa... macam kak ros...

    ReplyDelete
  9. Di mana-mana pun, kalu tak disedari kehadirannya, pun apalah gunanya. Kan?

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. lain kali saya akan lebih berhati-hati ..

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.