Wednesday, November 28, 2012

WW # 52: KASUT CAM NI KE KASUT CAM TU ?

15 comments:

  1. cam ni boleh, cam tu pun boleh. :)

    ReplyDelete
  2. hehe..camtu..nama owner kedai ke atau translate "kedai kasut" hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entahlah .. gambar itu saya ambil sendiri semasa lawatan ke Saigon baru-baru ini.

      Delete
  3. Salam,

    hari ni saya baru nak komen setelah sekian lama intai2 dari jauh.. ehhee..

    SepaTU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Patutlah selama ini saya rasa macam kena intai je ! hehe

      Delete
  4. maksudnya ada kasut pompuan dan lelaki juga ...?

    ReplyDelete
  5. Hehehehehe....jgn pimai-pimai tang tu jugak, sudahlah pakcik!

    ReplyDelete
  6. ...di mana kah itu?...Vietnam atau Thailand?

    ReplyDelete
  7. Habis Pak Ngah beli yg cam ner?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak beli pun .. kalau beli membazir je .. kasut masa kerja dulu pun ada lagi.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.