Wednesday, August 21, 2013

WW # 82: BERMAIN-MAIN DENGAN KAMERA HENFON BARU TAPI MODEL LAMA.








8 comments:

  1. Bila tak ada apa nak buat, seronok juga bermain2 begitu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang je nak buat .. sambil tengok tv pun boleh buat.

      Delete
  2. tipon saya tak buleh buat macam ni... ;)

    ReplyDelete
  3. Model lama tapi tetap canggih.

    ReplyDelete
  4. nampaknya skill Pakngah dan semakin hebat... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang penting kreativiti bukannya modelnya ... hehe.

      Delete
  5. tepon saya pon tak boleh wat macam ni...wuuuuuuu

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.