Tuesday, December 20, 2016

BABI NI KENA PERCAYA.

Babi ni kena percaya.
Sebenarnya saya nak tulis - bab ini kena percaya.
Tapi tersilap taip.
Nasib baik saya terperasan sebelum post.
Kalau tidak, ada orang yang kesipuan.


Moral cerita.


1. Semak dahulu apa-apa yang kita tulis sebelum dihantar.


2. Jika kita terima mesej atau komen yang pelik-pelik, jangan cepat melenting. Mungkin penghantar tak perasan dia dah tersalah tulis/taip macam kes saya itu.


*********************************

Sub-entry - Penghargaan.

Semalam saya menerima 2,115 kunjungann. Rasanya yang tertinggi pernah saya terima sejak berblog. Terima kasih atas kunjungan anda. Lepas ini saya akan berusaha untuk membuat entri dengan lebihh kerap lagi. Insyaallah.

. 

No comments:

Post a Comment

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.