Tuesday, January 12, 2010

CANDID CAMERA ... TERSALAH BAS KAT JERMAN !

video

 
MALU BETUL ... INGATKAN BAS PERGI SENAWANG TADI !!!

23 comments:

  1. hehehe.. rilek2.

    senawang plak aaih.

    ReplyDelete
  2. kat malaysia pun boleh salah bas juga ker

    ReplyDelete
  3. Candid camera... N3 ni paparkan bab tersalah yang lazim berlaku... maka tersalah, terlupa, terbabas, terlalai ter apa lagi..kadang2 ada nikmatnya... tapi kerap dijadikan alasan tu yang tak berapa elok...Oleh itu yg ter.... ni dimaafkan.. dan kadang2 jadi lucu atau kenangan yang panjang/atau terusan.. yang ok selalu orang cepat lupa dan tak ada nilai... oleh itu ter.. tu le selalu orang atau kita ingatkan..

    Orang german atau negara maju gemar guna public transpot dan cukup efisian..kita di sini lagu mana.... bab lewat tak ikut jadual.. layanan... apa pengalaman yang ada...harap tahun 2010 pengangkutan awam di perkemaskan lagi syabas dah jadi salah satu NKRA, nah kita tunggu dan lihat..

    Tajuk :Kisah Bas dulu dan lani.
    Puduraya dah berubah wajah.."cerita".. dulu sekitar tahun 2006 hingga 2007 saya kerja di KL dan keluarga di Kangar Perlis... tiap hujung minggu berulang alik... tapi ok aje.. naik bas terus tidur dan sedar dah sampai ke destinasi.. banyak pengalaman..banyak tertemu.. dengan rakan2... sahabat..kawan2..teman...yang saling berganti... hingga sekarang rakan dalam bas jadi kawan baik.. terusan bagitu.. juga driver.. kerani kaunter tiket... ulat2 tiket (oop dah tak ada kut) juga jadi kenalan...lani syukur le dah maju dah.Beli tiket pun oneline dan bas pun 2 tingkat ehhh! gayatnya bila duk kat depan sekali.... cara lama dah tak de jadi sejarah kut....ok N3 yang suka saya layari.. syabassss.

    ReplyDelete
  4. oranglidi
    dah senawang tu tempat pakcik tinggal, kenalah balik !

    mamai
    pernah .. lepas setengah jalan baru teringat rupanya saya tadi bawa kereta.

    anNahlu
    tapi bas dulu2 .. kurang sikit eksiden kot?

    ReplyDelete
  5. ooo bas g senawang, takde turun benda putih2 tu..

    kalau ada turun pun, air hujan jer, ngeh ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  6. tuan, bas tue kan bas warna merah dari terminal one nak ke senawang...rupanya serupa jerk..atau dia nk singgah sebentar di tesco seremban dua hehehehe...

    ReplyDelete
  7. Salam Tuan,

    Dulu2 masa sy kerja hotel sy kerja syif. Kalau kerja malam bila balik biasa lah mengantuk. Ada gak sekali 2 terlelap dlm bas. Sedar2 bas dah jauh terbabas.

    ReplyDelete
  8. Itu bukan tersalah bas tapi hasil dari skrip lakonan..heee

    ReplyDelete
  9. wah.... awak tahu tak awak nampak mcm Matt Damon dlm filem Bourne hehe..

    p/s:len kali kalo nak elak tsalah bas, bawak saya skali gi sana ok! haha!

    ReplyDelete
  10. che' pit
    itulah pasal .. ngeh ngeh ngeh (tengok gelak awak dah berjangkit)

    sahromnasrudin
    saya pun dah confuse bila tengok hujan dah mula turun ..

    aidah
    bas terbabas bahaya tu ... terlajak kot !

    ReplyDelete
  11. LanaBulu
    shhh .. janganlah pecah rahsia !

    Finaz
    tak tahu pulak saya, awak ni asal orang sana !

    ReplyDelete
  12. nasib baik tak naik lagi...

    kalau tak, ntah sampai ke mana-mana...

    ReplyDelete
  13. Laaaaa.... itu bukan bas ke senawang ke ??

    iskk..iskk.. nasib baik kanns... kalau saya pun boleh tersesat gak !

    ReplyDelete
  14. hikhikhik... camner en.al leh tersalah bas ni... hehehe...

    ReplyDelete
  15. salam...
    bab tersalah tu perkara biasa....teringat masa belajar dulu..tersalah bas... nak gi jalan TAR...tp naik bas ke tempat lain...hehehe

    ReplyDelete
  16. Ain
    mungkin sampai ke Dungun kot !

    linda
    que sera sera !

    hajarus
    tu lah berani sangat pergi sorang2.

    adilah
    awak pun pernah kena ? kat KL pulak tu. tak malulah saya kalau gitu.

    ReplyDelete
  17. sem0 0rg penah k0t....xpe..0rg xkenal kita...hu3

    ReplyDelete
  18. maiyah
    dak aih ! mana ada ... sapa cakap?

    sharamli
    awak pernah kena kat mana ?

    ReplyDelete
  19. ekekekeke..
    den tau jalan kat melaka jek!

    ReplyDelete
  20. sl tedi
    boleh lah jadi pemandu pelancong bila pakcik melawat melaka nanti !

    ReplyDelete
  21. manusia ada juga tersilap langkah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya itu hanya lakonan saya sahaja .. hehe.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.