Wednesday, December 26, 2012

WW # 56: DULU, TAK LAMA DULU DAN BARU-BARU INI.









20 comments:

  1. Anak2 abg tu masing2 dah ada anak ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak kecik yang dua orang itu adalah anak mereka sorang satu ..

      Delete
  2. pak ngah lokasi yg mula-mual tu kat luar negara ke? cantik..

    ReplyDelete
  3. Ms kocik. Ms remaja. Dan bila masing2 dah ada anak. Manisnya!

    ReplyDelete
  4. Bunga tulip mmg cantik kan uncle..:)

    ReplyDelete
  5. teringin nak bergambar di dalam kelompok bunga tulip..

    ReplyDelete
    Replies
    1. katanya kat Bukit Maxwel (?) di Taiping ada banyak ..

      Delete
  6. gambaq 1st tu klasik...cantik bunga2 tu...

    ReplyDelete
  7. secantik tulip itu...

    mudah2an terus berkembanglah generasi demi generasi dgn jayanya ya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya-Allah .. begitulah yang diharapkan.

      Delete
  8. Dulu, memang tak lama; seperti hari ini tidak berapa minit lagi akan menjadi semalam...

    ReplyDelete
  9. Mesti uncle rasa begitu cepat masa berlalu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul .. rasa macam minggu lepas gambar nombor 1 itu .. padahal sudah hampir 30 tahun.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.