Sunday, May 15, 2011

DARI FACEBOOK - TETIBA MATA SAYA JADI KABUR.

Remove Post
saya buka cermin mata, saya tanggalkan t-shirt, kemudian saya pakai semula cermin mata, tetiba penglihatan saya jadi kabur, saya jadi gelabah ... rupa-rupanya saya tersilap ambil cermin mata isteri saya yang terletak dekat-dekat - fuh legaa !
32 minutes ago · ·
 
p/s: Pada hari blogspot bermasalah, saya ada linkkan ke satu entri yang bagi saya terbaik  dari segi kreativiti gaya persembahan. Isinya turut menyentuh jiwa. Ia di buat sempena sambutan Hari Ibu.  Akan tetapi menurut pemilik blog tersebut seperti komennya di bawah, semua komen dari pengunjung telah hilang.  Entri saya hari itu dan komen-komennya juga  turut hilang. Untungnay RKA ada back-up tak macam saya. Maka dia pun pos semula entri berkenaan di sini. Kepada yang belum baca, eloklah baca dan yang sudah baca, tak mengapa kalau nak baca semula.

Blogger Abi Al-Baihaqi (RKA) said...
 
Assalamu'alaikum THJ... harap sihat... Komen2 dalam blog saya banyak dah hilang termasuklah komen THJ dan rakan-rakan lain dalam seloka Rumah Semi-D (Sempena Hari Ibu) tu... Bukan saya buang tapi hilang..!! Harap mereka semua tak berkecil hati dengan saya... terimakasih THJ kerana linkkan ke blog saya...
May 14, 2011 2:54 PM

16 comments:

  1. assalamualaikum tn hj..

    bagus mmg blog dia..saya dah baca..

    dia pun ada promote banner iklan..nnti sy nak bgtau sahabat saya deal dgn dia klu nak letak iklan kt blog dia...

    ReplyDelete
  2. hahaha... comeh kojap


    makna.. ea power spek sapa lebih tinggi

    ReplyDelete
  3. Kata orang, barang yang lepas yang dikenang. Kalu dikenang merosak jiwa.

    Yang dah hilang tu pun biarlah hilang.

    Ehhh... bila si rabun mendapat spek orang rabun. hehehehe

    ReplyDelete
  4. saya bila pki spek suami pun teraba2 jg uncle..hehe

    ReplyDelete
  5. salam AbgNgah,

    ..pagi td IE dh bagi komen kat sini..ngapa tak masuk pulak ek???

    ReplyDelete
  6. salam lagi..

    IE rasa macam nak pegi kenduri rumah tuan nanti..

    ReplyDelete
  7. Sallam Tuan Haji,

    bahaya gak kalau tersilap cermin mata yee, power tak sama.

    ReplyDelete
  8. ROM

    ALAIKUMSALAM

    KREATIVITI BELIAU MEMANG DI TAHAP TINGGI. SAYA HORMATI GAYA DAN ISI NUKILAN BELIAU.

    ReplyDelete
  9. IBUINTAN

    POWER MAKNGAHNYA CUMA 660 CC DAN SAYA PULA 1800 CC.

    ReplyDelete
  10. AZIEAZAH

    SETUJU .. BARANG YANG LEPAS YANG DIKENANG. KALAU BARANG BELUM LEPAS, BUAT APA NAK KENANG.

    ReplyDelete
  11. LYDIA

    ISTERI SAYA PAKAI SPEK HANYA UNTUK MEMBACA. SAYA PULA RABUN DEKAT DAN JAUH.

    ReplyDelete
  12. IKAN EMAS 1 DAN 2

    SALAM KEMBALI.

    KOMEN AWAK TU TAK MASUK AGAKNYA IBARAT ORANG POS SURAT TAK LETAK STEM.

    SILALAH DATANG .. BAWA KELUARGA SEKALI YA.

    ReplyDelete
  13. LIPISLADY

    BUKAN SETAKAT POWER TAK SAMA TAPI PERBEZAANNYA JUGA SANGAT JAUH.

    ReplyDelete
  14. Salam Tn Hj...,

    Busy sgt dan kenduri dah hampir sgt..tu yg sampai tersalah cermin mata...

    ReplyDelete
  15. AZMNOR

    SALAM KEMBALI.

    AGAKNYALAH .. DALAM KEPALA ASYIK MEMIKIR, SIAPA LAGI YANG BELUM DI JEMPUT !

    ReplyDelete
  16. pernah tak tersilap pakai baju makngah

    kabur tak??
    :D

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.