Sunday, May 15, 2011

MARI MAIN SMS 6 - SYMP.



Permainan SMS yang terakhir kita buat akronim JKKK. Ramai yang cuba. Semua ciptaan mencuit hati. Antaranya ialah:

kakcik said...
Kanda AL... JKKK -Jangan Kacau Kekasih Ku... :) atau boleh juga : Jiwa Kacau Kerana Kempunan!
Tijah said...
JKKK jangan kau ketuk ketua kampung eh. ter tambah 1 lagi K pulak .
jedi said...
Jawantankuasa kelam kelibut kota....
atie said...
Jabatan kaki kikis kampung... he....kampung tak jugak membangun yg dalam jabatan tu rumah wah hebat belaka.....
Ku Tak Sempurna said...
JKKK : Jari Kaki Ku Kaku
AZANI said...
salam Tuan Hajji JKK Jaga Kau Kaki Kondem
abu muaz said...
jin kucar kacirkan kampung JKKK
JunAina said...
Jiwa Kecewa Kerana Kamu...tapi bukan kerana tuan AL ye...
Kakzakie said...
Jiwa Kecamuk Kerana Kau....:) Jaringan Kecil Keuntungan Kemetot..
kucingorengemok said...
JKKK - janji kenyang, kita ketawa (tak sedap lah)
azmnor said...
Salam Tn Hj... JKKK - Jom Kita Kenal Kawan-kawan. JKKK - Jangan Kentot Kuat Kuat....(yg ni tak senonoh.....hahaha...)
gadisBunga said...
tumbuk hidung boleh tak uncle? JKKK - jalan kampung ke kota heheh~
MENTIBANG LAUT said...
JKKK-jangan kau kecewa keranaku
Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...
JKKK = Jangan Kecewa Kerana Kekalahan..
Mommy Fara said...
Jamuan Khatan Ketua Kampung Ish...ish...tak sunat lagi ke?
sahromnasrudin said...
assalamualaikum tn hj.. JKKK - Jangan Kesal Kalau Kena Kejar... ( dah kau nak sangat jawatan nie heheheheheh)
 
ibuintan said...
Assalamualaikum... JKKK Jangan Kecewa Kerana Kekasih Janda Kaya Kemaruk Kekasih
 
Fairus Bin Mamat said...
J - JAGUH K - KAMPUNG K - KERJA K - KUAT
♠QlaterianKhalifa♠™ said...
Pergh...JKKK - jiwa kacau kerna kamu JKKK - Jangan Kerat Kaki Kambingku JKKK - Jom Ke Kedai Kiah JKKK - Jangan! Ketuk Kepala Ketua JKKK - Jari Kaki Kau Ke? sedap dan enak la baca blog Tn. Haji ni...
 
 
Oleh kerana sambutan masih menggalakan, saya lanjutkan lagi.

Kali ini cuba buat SYMP (Saya Yang Menurut Perintah) 

Seperti biasa saya mulakan dulu.

SYMP - Salih Yaakob Menikah Pulak..
.

Nota kaki:

Asal usul permainan ini adalah di sini.


.

14 comments:

  1. jom kita ka.... kawen....!!!!


    sumber borak oleh salih yakob (,")

    ReplyDelete
  2. jom kita ka.... kawen....!!!!


    sumber borak oleh salih yakob (,")

    ReplyDelete
  3. Pakngah..

    SYMP - Salih Yakob Memang Power

    ReplyDelete
  4. Uncle, ni ada kena mengena dgn isu semasa...SYMP

    Sumpah Yang Merbahaya Penangannya!

    ReplyDelete
  5. SYPM = Saya Yang Memang Popular.

    hahaha

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum saya follow blog ni

    ReplyDelete
  7. SYMP - Salleh Yakob Memang Penyayang

    atau

    SYMP - Susoh Yop Mahu Pikior

    ReplyDelete
  8. SAYANGSAYANGIBU
    IBUINTAN
    DADDYZIYYAD
    MIECDYBER
    AZIEAZAH
    MCMNILAH
    NORSHA

    TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN MENINGGALKAN JEJAK.

    ReplyDelete
  9. mekasih pak cik sbb sudi menegur...saya akn cuba bt yg terbaek utk blog saya =)

    ReplyDelete
  10. haritu ada komen kat entri uncle sblmnya tp dah hilang kowt..komen uncle kat blog sy pun hilang..wuwuwu

    (hari ibu at senibong)

    SYMP=Sayang,You Memang Perfect!

    ReplyDelete
  11. AIN DZAYA

    BLOG AWAK DAH OK DARI SEGI ISI ..CUMA BERAT SIKIT. KENA TUNGGU LAMA SIKIT BARU HABIS DOWNLOAD. NASIB BAIK PAKCIK SABAR. HEHE

    ReplyDelete
  12. RINA

    MEMANG SAYA PUNYA ENTRI DENGAN KOMEN2 SEKALI LESAP. NANTI SAYA POS SEMULA. SEBAB RKA DAH TOLONG INGATKAN TAJUKNYA.

    HARI TU SAYA ADA TANYA SENIBONG TU KAT MANA ?

    ReplyDelete
  13. SYMP

    Siapa Yang Mahu Poligami?

    :P

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.