Tuesday, August 16, 2011

GAY NAK KAHWIN SANGAT !

Semalam entri saya bertajuk "Sudah 31 Tahun D.I.A Menjadi Isteriku" .. tetapi ramai juga yang mengucapkan selamat ulangtahun yang ke 32, padahal saya baru 31 tahun je kawin.  Saya tahu puncanya kerana ada gambar  isteri saya sekarang dengan 32 tahun dulu. Sebenarnya gambar itu diambil  setahun sebelum saya berkahwin dengannya.  Harap maaf atas kekeliruan yang tidak memudaratkan apa-apa dan siapa-siapa.  Mari kita masuk entri hari ini pula.

 ................................................................oo0oo...............................................................


Pelbagai pihak menggesa kerajaan supaya menghalang cadangan paderi gay warganegara Malaysia, Pastor Ou Yang Wen Feng untuk berkahwin dengan 'kekasih sejenisnya' di negara ini  -   Mingguan Malaysia 14 Ogos 2011

Che Ngang suka membela kucing. Sudah lebih 10 tahun dia membela kucing.  Pernah satu masa dulu  sampai 50 ekor kucing dibelanya. Kini hanya tinggal seekor sahaja lagi yang masih hidup. Yang lainnya semuanya telah mati seekor demi seekor, tahun demi tahun akibat sakit dan juga kerana telah sampai ajal. 

Che Ngang hairan kenapa kucing yang dibelanya tidak membiak bahkan makin hari makin berkurangan. Jirannya yang juga mempnyai minat yang sama, pula sebaliknya. Bermula dengan hanya dua ekor kucing, kini bilangannya sudah melebihi 50 ekor. Padahal Che Ngang menjaganya lebih berhati-hati dari jirannya. Makan cukup, ubat-ubatan, vitamin semuanya diberikannya. Kalau sakit sikit dia segera membawa ke Doktor Haiwan. 

Bukan sedikit masa, tenaga dan wang ringgit telah dihabiskannya. Bagitu sayangnya Che Ngang dengan kucing-kucingnya sehingga dia sanggup membujang sampai sekarang kerana tidak mahu berbagi kasih. Che Ngang tidak tahu di mana salah dan silapnya dia. Akhirnya dia mengdu pada jirannya kenapa kucing dia tidak mahu bekembang biak.  Lalu dijawab oleh jirannya ..


"Itulah .. dulu lagi aku dah cakap, tapi engkau degil .. Aku dah suruh engkau letakkan kucing betina sekali dengan kucing-kucing jantan tu .."


Soalan: Boleh tak saya katakan Paderi Gay itu sama mengongnya dengan Che Ngang ?

.

17 comments:

  1. bangang kemain mereka itu~keh keh~~

    ReplyDelete
  2. memang saja nak cari pasal. Dah tentu2 mereka akan kawin kat US, still nak buat kat sini. Harap humban saja gay laknat ini ke dalam jel/ISA atas alasan saja mengganggu kententeraman hidup bermasyarakat di Malaysia

    ReplyDelete
  3. Macam mana pulak pemikiran liberalis tu ye? Mst pasni akan ada perhimpunan bersih versi color merah jambu lak kan utk 'hak kemanusiaan' yg mcm nie. Heheheheh....

    ReplyDelete
  4. Hmmm.. kebebasan mutlak yang buat manusia jadi tak betul.

    ReplyDelete
  5. Paderi Gay tu mmg mengong same macam Che Ngang.

    ReplyDelete
  6. macam macam perangai manusia, pelik tapi benar

    *pak ngah ada kad raya sila jengah di blog sya ye...*

    ReplyDelete
  7. Tak faham knp golongan ni suka mancabar kerajaan. Dah nak jadi paderi, tak payahlah kawin. Ni dahlah nak kawin, dgn lelaki jugak pulak tu..

    ReplyDelete
  8. NAFSU SONGSANG... NAK BUAT CAMNE.. TAPI KERAJAAN PATUT HALANG BENDA2 CAMNI... MEMALUKAN...

    ReplyDelete
  9. tau pulak dia makna kahwin ????

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Tn Hj...,

    Tak tau lah apa nak jadinya...dahlah sesat songsang pulak tu....memang terlebih bangangnya...

    elok jauhkan dr kita...nauzubillahimin zalik...

    ReplyDelete
  11. hahahaha boleh jugak tu pakcik. lebih kurang tu mengong diorang.. tak kurang tak lebih. haha

    ReplyDelete
  12. saya tak boleh nak bagi komen pasal bab ni. terlalu marah dan geram sebab tak mampu buat apa2.

    errr...ini dah dikira komen kan?

    ReplyDelete
  13. hahhaaa...lawak tp dalam lawaknya ada pengajaran!

    itu kategorinya bengap tahap gaban tuan haji...:)

    ReplyDelete
  14. KEPADA SEMUA SAHABAT YG SUDI BERKUNJUNG DAN MEMBERI KOMEN.

    TERIMA KASIH ATAS KOMEN ANDA. RUMUSANNYA SEMUANYA MARAH DAN TIDAK SETUJU DENGAN TINDAKAN PADRI ITU DAN MERASAKAN TINDAKAN ITU TIDAK WAJAR DAN BANGANG. PEMERINTAH HARUS MENGHALANG RENCANA INI DARI DITERUSKAN.

    ReplyDelete