Tuesday, October 16, 2012

MARI KITA LIHAT BEBERAPA PESANAN PADA KOTAK KOMEN.

Nota Tangan.

Bila saya ada masa lapang, saya suka melihat gelagat orang.
Harap tiada siapa yang naik berang.

Mari kita lihat beberapa pesanan yang menarik pada kotak komen.

...........................................................................................
 

Tijah punya.

...............................................................................





 Kakcik punya.

.................................................................................



Maiyah punya.

.....................................................................




Mutiara Bernilai punya.

............................................................................................



Farah punya

........................................................


al-lavendari punya !



anda punya macamana pulak ?



15 comments:

  1. Saya punya dah tersenarai di atas sana. Terima kasih. :)

    Yang bawah sekali tu, saya rasa macam saya nak panggil Dato' la juga... hehehe...

    ReplyDelete
  2. saya punya x kreatif la...biasa2 je...hehe

    ReplyDelete
  3. adeh! tertekan kat kotak komen atas tu utk komen! confuse!

    ReplyDelete
  4. Salam Bang,

    memang kreatif diaorang tu termasuk yg punya blog ni...:) saya guna yang default jer tak au nak meng"adjust"nya...hehehe.

    ReplyDelete
  5. rajin sungguh la pak ngah dok perati.. heheh.. saya punya tak letak apa2, guna yang blospot bagi jek..

    ReplyDelete
  6. BERMACAM ORANG BERMACAM RAGAM..

    ReplyDelete
  7. Kakak dah nak terkomen yg koak atas tadi hihi...
    Kakak punya tak tulis apa pun

    ReplyDelete
  8. Ahah! Tersenarai la! Hehehehe.....sbnrnya kan Pakcik, sy sendiri tak amik kesah ape yg sy dok tulis kat kotak komen tu....tp kan, dlm2 byk2 kat atas tu....sy gelak sakan dgn superjo supermen...wakakakaka! kreatip!

    ReplyDelete
  9. saya punye kene baca dalam nada Maya Karin!

    ReplyDelete
  10. Macam2 ada kan... menarik jugak tu.....

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.