Wednesday, October 3, 2012

WW # 46: INI BUKAN JET PERIBADI SAYA !


14 comments:

  1. Masa tu jadi isu tak kerana menaikinya? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak timbul isu kerana jet itu bukan kawan saya yang punya dan tiketnya pejabat saya yang bayarkan ..

      Delete
  2. Wahhh walau bukan sendiri punya pun, merasa la juga bergambar di sebelah. Opsss naik juga kan? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. naik jugalah .. tapi yg tak bestnya hanya ada pilot sorang je .. pramugari pun tak ada .. nak minum pun ambil sendiri.

      Delete
  3. Salam,
    Sban ada airport ke? Hari Ahad tu nanti, cadang nak naik jet peribadi ... 4 tyre

    ReplyDelete
  4. macam inspector gadget! kehkehkeh!

    ReplyDelete
  5. hahahha..suka komen GB..macam inspektor gadget!

    ReplyDelete
  6. hehehe ye ar insp gadget.. tp kau ada?

    ReplyDelete
  7. wah...
    bestnyer..fly ngan personal jet
    bole...nyenyak tido he3

    ReplyDelete
  8. YE KE BUKAN.. CUBA BUKTIKAN.. :)

    ReplyDelete
  9. pakngah..gambar dengan posing begini boleh disalahertikan oleh pihak media. macam-macam spekulasi keluar nanti. penafian saja tidak mencukupi. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. benda dah berlalu lebih 30 tahun lalu .. kira selamatlah sekarang. hehe

      Delete
  10. Assalamualaikum,
    Errrr...errrr...errr JET siapakah?
    Mmmmm mimpi nak beli Getz lah kalau macam ni ;)

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.