Sunday, March 3, 2013

TERKENANG SEMASA DULU 76 - SWITZERLAND (BHG. 3)

Ada kawan saya baru balik dari melancong selama kira-kira 2 minggu ke berapa negara Eropah dengan keluarganya. Dia beri kunci rumah dan keretanya kepada saya untuk tengok-tengok rumahnya dan hidupkan enjin kereta-kereta dia.

Dia baru balik semalam. Katanya cuaca masih sejuk dan masih ada salji di sana. Sebut salji, lalu saya teringat ada lagi baki gambar-gambar saya di Switzerland dulu khususnya gambar-gambar salji adan air batu yang belum saya siarkan. Tetapi sebelum itu saya nak tayang topi yang dibelikan (selain dari barang-barang lain) untuk kami. Dia tahu saya memang penggemar topi. Saya sangat suka sebab belum ada lagi topi fesyen ini dalam simpanan saya.


...............................................................................................................................

Seterusnya nikmatilah gambar-gambar berikut sambil bersantai di hujung minggu. Minta maafkan kalau ada gambar yang terkitar semula.







..................................................................................................................................

Ahli yang ke 888: Terima kasih Anim.




10 comments:

  1. Nice pictures Pak Ngah, nice hat too. Sesuai la pakai untuk melawat kawasan ;)
    Sana mahal kan, temapt orang banyak duit. nak visit tapi tak tau bila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak lawat kawasan kena pakai songkok sekarang ni .. hehe.

      Delete
  2. putih salju....sejuk mata memandang, sejuk lagi orang kat sana..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang kat sana mungkin dah biasa dengan sejuk tapi kalau orang sini pergi kat sana, memang tak tahan.

      Delete
  3. teringin nak melawat negara omputih nie. Tapi tular .... kengkangan wang ringgit ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pula kengkangannya .. badan dah tak larat nak berjalan jauh-jauh !

      Delete
  4. tq share cerita & pic2 menarik ni yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kerana sudi singgah dan follow ..

      Delete
  5. nombor cantik tu, saya pun tak sedar, heee..
    tq untuk entry ini..
    saya dah masukkan komen sen dalam bliglist saya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nombor JPJ, kena tender ratus ribu tu !

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya .. panggil je Pak Ngah.