Saturday, September 21, 2013

TEKA TEKI LOYAR BURUK VERSI BLOG.

Sebentar tadi saya buat teka-teki kat fesbuk. Saya ingatkan semua orang masih tidur dan menjangka orang pertama pasti boleh menjawabnya dengan betul. Rupanya ramai yang respon dan ramai yang tak dapat jawab walaupun saya dah kata teka teki tu loyar buruk. 

Cuba baca soalan dan jawapan yang diberikan. Kesian kat dia orang yang penat-penat perah otak mencari jawapan. Hehe.


 

... bersambung kat bawah.


Ini membuatkan saya bersemangat untuk membuat teka-teki loyar buruk lagi bila ada idea nanti kerana kepuasannya tidak terhingga bila ramai yang tak dapat jawab. He he he.



7 comments:

  1. huahua....

    terer pak ngah wat teka teki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain macam je bunyinya awak ketawa pagi ni .. hehe.

      Delete
  2. rasa macam nak tumpang ketawa, tp tak larat...
    penat sangat hari ni....

    ReplyDelete
  3. WALAUPUN LOYAU BUROK, TETAPI TETAP MENGUJI MINDA..

    ReplyDelete
  4. Yg menyoal dan yg menjwb mmg terserlah loyar buruknya.. -peace-

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.