Friday, January 21, 2011

KAK CIK .. INI KANDA DATANG !







Tepung talam yang digaul dengan serbuk cili padi memang sesuai untuk di lumurkan ke mata mat rempit yang gemar membuat gangguan seksual. Mereka ini sebenarnya bukannlah permata yang menjadi kebanggaan ibubapa dan juga negara. Mungkin Kerajaan patut menggubal undang-undang yang boleh mengkembirikan golongan penjenayah seksual ini. Akan tetapi sebelum itu mereka haruslah diberitahu makna kembiri itu, agar timbul rasa gerun di hati mereka. Kalau tidak mereka menyangka kembiri itu sama maknanya dengan halwa maskat yang saya difahamkan kakcik seroja memang pakar dalam memasaknya. Suatu perkara yang agak pelik ialah kakcik seroja pasti akan mengenakan pakaian untuk mendaki sambil membaca sajak ulang tahun kelahiran al-lavendari setiap kali mahu memasaknya. "Untuk menambahkan kelazatan" katanya. Bercakap tentang al-lavendari, walaupun ada pihak tertentu yang mengatakan perangainya macam zombi kampung pisang kerana suka minum teh tarik di kedai Azhaar Maju di waktu dinihari, tetapi beliau tetap akan segera pulang ke rumah untuk menunaikan solat subuh jika terdengar suara azan bergema sayup menjelang pagi, tidak seperti perangai mat rempit yang patut dilumur tepung talam berperisa cili padi yang gemar melakukan gangguan seksual ke atas anak-anak gadis permata negara.

Lepas ni siap kau mat rempit !


.....................................ooo0ooo.........................................

Perhatian:

Kepada sesiapa yang ingin tahu, asal usul saya membuat entri di atas adalah sebagai menyahut undangan mari mengarang anjuran kakcik. Marilah kita turut sama memeriahkannya dengan menyertai peraduan ini. Untuk keterangan lanjut sila lawat blog beliau di sini.
.

50 comments:

  1. Letih nak menggabungkan serta menyambung keywords tu!

    ReplyDelete
  2. kreatifnya uncle... hehe cuba jugak buat tapi terkial2 nak masukkn perkataan kembiri tu ~

    ReplyDelete
  3. Salam Tuan,

    Wah... padat dan lengkap. Suka kakak membacanya.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum,

    jom kita meriahkannya,
    bukan hadiah jadi ukurannya.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    Macam ada peluang memenangi hadiah ni..:)

    ReplyDelete
  6. oklah tu ...bolehmenang lah tu ... heheheh

    ReplyDelete
  7. Salam Bang HAMZAH.

    Semoga Bang Hamzah tersenarai sebagai pemenang.

    Ada 2,3 blog yang juga sertai contest ini. Semuanya hebat-hebat belaka.

    Jenoh la Kak Cik tu nak memilih nanti. Biar dia, sapa soh dia sediakan hadiah satu jer? hahahaha

    ReplyDelete
  8. Salam Tuan Haji kita biasa buat macam tu :)

    ReplyDelete
  9. Berair mata saya membaca karangan kanda ni... Tergelak tapi tak boleh nak terguling2 sebab kat pejabat! :)

    ReplyDelete
  10. geli hati sy baca N3 kali ni. Saya pun teringin jugak nak join contest yg dianjurkan oleh kak cik seroja tu tapi idea tak datang2 lagi. Rasanya contest yg beliau anjurkan boleh tahak jugak mencabar minda. Nak buat senang tapi nak bagi kreatif yg susah.

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum tn hj..membaca entri ini saya rasa saya dah boleh agak siapa pemenangnya....hehehhe...syabas tn hj...

    ReplyDelete
  12. salam..
    alahai kanda..
    kreatif sama
    cam Si Yassin
    he he..

    ReplyDelete
  13. hahaha. mmg kretip! sebab tu saya takmau masuk sebab takut nanti saya yg menang. :p

    ReplyDelete
  14. AL..he he..ni yang paling lucu..dah banyak blog buat cerita dari blog kak cik ni..

    ReplyDelete
  15. salam en..saya ada jugak buat entri ni tak selucu yang ni hehe,,nape saya punya serius je huhu

    ReplyDelete
  16. entry ni sgt kreatif dan cute hehe
    i like !!

    ReplyDelete
  17. kretiflah.suka lea baca.tabiklah kat tn.hj.

    ReplyDelete
  18. tarikh tutup lambat lagi kannnnnnnn...tunggu kakcik..saya akan cuba try test..:)

    ReplyDelete
  19. pak ngah sya tak sempat sempat lagi nak jugak meriahkan suasana tu

    en3 pak ngah memang best.. ;p

    ReplyDelete
  20. Salam THJ...

    Akhirnya yang ditunggu tiba juga... Gabungan ayat smooth dan tersusun... syabas THJ... kalau dapat tupperware tu bawak-bawak le tepung talam ke surau...saya tunggu depan tangga...

    tang Azhaar maju yang tak tahan tu...hehee

    ReplyDelete
  21. Salam Pak Ngah...

    memang betul tu.. bukan setakat cili api elok dilumur pada mat rempit.. seelok-eloknya dengan batu lesung pun elok dihempuk pada kepala mereka.. :)

    ReplyDelete
  22. KAKZAKIE

    SALAM KEMBALI.

    KALAU MERABAN BAGI KAT SAYA .. HEHE

    ReplyDelete
  23. ABU MUAZ

    HEBAT LAGI ORANG YANG MENILAI SAYA HEBAT !

    ReplyDelete
  24. AHMAD HUMAIRI

    WAALAIKUMSALAM.

    BETUL .. BUKAN HADIAH JADI UKURAN TAPI MENYOKONG USAHA RAKAN BLOGGER.

    ReplyDelete
  25. UST ABD RAZA

    WAALAIKUMSALAM

    TAPI MASALAHNYA HAKIMNYA IALAH KAKSEROJA SENDIRI. ALANGKAH BERTUAHNYA SAYA KALAU UST DIJEMPUT MENJADI HAKIM.

    ReplyDelete
  26. CHIK ATT

    TAK BERNIAT PUN NAK MENANG .. TAPI KALAU MENANG PUN APA SALAHNYA KAN !

    ReplyDelete
  27. AZIE

    SALAM KEMBALI.

    AWAK JANGANLAH MASUK .. KALAU AWAK MASUK, HABISLAH PELUANG ORANG LAIN.

    ReplyDelete
  28. AKUANAKPAHANG

    AWAK SEKARANG TELAH MENJADI MUSUH KETAT SAYA. HEHE

    ReplyDelete
  29. ROM

    WAALAIKUMSALAM

    HARAP2 AGAKAN AWAK TU TIDAK TEPAT, KECUALILAH SAYA YANG AWAK AGAK !

    ReplyDelete
  30. ZULKBO

    AWAK PUN APA KURANGNYA .. MELIHAT NAMA AWAK, SEGERA SAYA TERINGAT AKAN KARI KEPALA IKAN !

    ReplyDelete
  31. GADISBUNGA

    KALAU AWAK MENANG, BOLEHLAH KITA BAGI TUPPERWARE TU SEKERAT SORANG.

    ReplyDelete
  32. KAKERNA

    TAPI SAYA TAK GELAK PUN BACA SAYA PUNYA .. SAYA SUKA BACA RKA PUNYA LAGI.

    ReplyDelete
  33. SURI SOLEHAH

    SALAM KEMBALI.

    MEMANG BILA BACA ORANG PUNYA LAGI SERONOK. SAYA PUN BEGITU, BILA BACA ORANG PUNYA LAGI BEST RASANYA.

    ReplyDelete
  34. MIECYBER

    HARAP2 MAT REMPIT TAK CARI SAYA.

    ReplyDelete
  35. MAMA ZHARFAN

    TERIMA KASIH KERANA KATA SAYA CUTE !

    ReplyDelete
  36. MONALEA

    SAYA PUN TABIK JUGA KAT AWAK KERANA MENYAHUT AJAKAN KAKCIK.

    ReplyDelete
  37. DADDY ZIYAD

    SAYA MENUNGGU PERCUBAAN AWAK DENGAN PENUH KESABARAN DAN DEBARAN.

    ReplyDelete
  38. SSI

    ADA BANYAI MASA LAGI ..MARILAH JOIN. BIAR PENING KEPALA KAKCIK MEMILIHNYA.

    ReplyDelete
  39. RKA

    SALAM KEMBALI.

    KALAU AWAK MENANG, BAWAK2LAH HALWA MASKAT TU KAT SURAU. SAYA TUNGGU KAT PINTU PAGAR.

    ReplyDelete
  40. NIDA

    SALAM KEMBALI.

    MARAH BETUL AWAK KAT MAT REMPIT ! SAYA MEMANG DAH LAMA SAKIT HATI. MEMEKAK, MEMBAHAYAKAN ORANG LAIN, MENCEMAR UDARA DENGAN ASAP MOTOR MEREKA. TAK SENONOH BETUL PERANGAI ANAK BANGSA KU.

    ReplyDelete
  41. oh. zombi kg pisang suka minum teh tarik di kedai azhaar maju ya? sy ingat zombi kg keladi je yg suka minum teh tarik kat sana

    :D

    ReplyDelete
  42. KTS

    TAKKAN AWAK TAK TAHU PISANG DAN KELADI TU KAN BERSAUDARA!

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.