Monday, January 17, 2011

SIAPA PALING PELUPA ?



http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs442.snc4/50232_144148802307033_2252410_n.jpg


Hari tu saya ketawa melihat persembahan Nazmi, seorang peserta tentang 'lupa' dalam rancangan Raja Lawak di tv.

Lalu saya segera membuat satu entri bertajuk- Pencarian Siapa Paling Pelupa.

Masa saya buat entri itu saya sibuk Tahap 1. Jadinya saya tutup kotak komen.
Saya bercadang bila dah tak berapa sibuk nak buka semula kotak komen tersebut. Tetapi saya lupa. Dahsyat !

Bila saya tengok muka dia dalam program Raja Lawak yang terbaru, ia segera mengingatkan saya kepada entri tersebut .. terus saya buka kotak komen itu untuk sesiapa yang berhajat nak menjawap soalan saya "siapakah yang paling pelupa ?"

.

24 comments:

  1. Nasib baik la pak Hamzah teringat pasal kotak komen tu...
    Sblum ni kita dtg, tak dapat nak menyapa pak hamzah...

    ReplyDelete
  2. Wakakaka NAZMI pelupa tu memang awal-awal dah ada trademark dia sendiri. Saya takleh tahan nak guling gelak sebab pengacara “mengong” 2 orang tu pun tokok tambah plakkkk..

    Ehh saya lupa nak komen tentang entri.

    Hmmm... apa nak sebut tadi. Alahaii.. saya lupa!

    ReplyDelete
  3. Salam bang.

    Nasib baik dia belum terkeluar.

    ReplyDelete
  4. salam Tuan Hamzah..
    saya bab lupa ni kurang lagi..
    semua boleh di ingat..nama omputeh yang panjang pelanggan saya pun 5 tahun tak jumpa saya boleh ingat..terkejut deme..he he..cuma satu birhday anak-anak kadang lupa..he he..marah Mrs..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    Lupa lak bang haji dah buka semula kotak komen

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum
    ala..tak pernah nak tengok RL musim ke 5 ni
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. usahkan tuan, saya yg bru pertengahan 30an pn asyik terlupa.

    nazmi dalam raja lawak tu, saya pun minat....best tgk dia

    ReplyDelete
  8. Salam Tuan,

    Kalau ikut kakak Che Nong yg paling pula. Sebab tak ingat semua langsung....

    ReplyDelete
  9. saya lupa saya sudah kahwin.hari2 rasa nak mengurat gadissss~~

    haha~

    ReplyDelete
  10. sy tak lupa buka entri baru tuan kecuali terlepas ...

    dan tak akan terlupa untuk bagi komen kecuali jika ia dikunci..

    ReplyDelete
  11. alaa....dah pegi giant tapi lupa nak beli bawang sbb asek kulu kilir masuk 1 lorong ke 1 lorong tengok benda lain. hehehe

    ReplyDelete
  12. 9W2URY

    TERIMA KASIH KEPADA NAZMI DAN RAJA LAWAK !

    ReplyDelete
  13. AZIE

    HEHE ..

    TAPI SAYA LEBIH SUKA BILA AFDLIN TU NAIK PENTAS DAN TANYA KENAPA DIA NAIK PENTAS !

    ReplyDelete
  14. YB

    SALAM KEMBALI

    JANGAN LUPA MENGUNDI DIA KALAU TAK NAK DIA KELUAR.

    ReplyDelete
  15. DIANA

    KAT MANA KITA PERNAH JUMPA ? SAYA LUPA LAK !

    ReplyDelete
  16. ZULKBO

    INGATAN AWAK BERPILIH2.
    BIRTHDAY ANAK SAYA TAK BOLEH NAK LUPA SEBAB DIA ORANG YANG TOLONG INGATKAN SEBAB MEREKA ADA KEPENTINGAN.

    ReplyDelete
  17. UST ABD RAZAK

    ALAIKUMSALAM

    TAPI UST TAK PERNAH LUPA BERKUNJUNG KE BLOG SAYA. SAYA JER YANG JARANG BALAS BALIK. SAYA LUPA.

    ReplyDelete
  18. CHEQNA

    ALAIKUMSALAM

    RASANYA MUSIM NI LEBIH BAIK DARI MUSIM LALU.

    ReplyDelete
  19. EELOBOR

    RUPANYA PELUPA NI TAK MENGENAL BATAS USIA !

    MINGGU LALU DIA KURANG MENYENGAT SIKIT.

    ReplyDelete
  20. KAKZAKIE

    SALAM KEMBALI.

    NAMPAKNYA KAKZAKIE PUN DAH LUPA NAK EJA LUPA. HEHE

    ReplyDelete
  21. BUJAL X

    SAYA PUN KADANG2 JADI MACAM AWAK JUGA.

    ReplyDelete
  22. IE

    KADANG2 SAYA LUPA KAT MANA SAYA LETAK ANAK KUNCI ! HEHE

    ReplyDelete
  23. TIJAH

    TAK ADA BAWANG PUN TAK APA .. BOLEH GANTI DENGAN BUAH EPAL. EH EH BOLEH KE ?

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.