Wednesday, August 29, 2012

WW # 41: SEMBRONG HANCUR - TASIK CINI MERANA - SEREMBAN PUNAH.




8 comments:

  1. Di Perak pula, khabarnya banyak tanah rizab Melayu (termasuk yang dirizab untuk tapak surau dan tanan kubur) telah 'dilupuskan' taraf rizabnya... :(

    ReplyDelete
  2. tapi kita tak boleh marah2kan?
    nanti dengan kita2 sekali kena jual......

    ReplyDelete
  3. Negara omputih bertungkus lumus menyelamatkan hutan
    kita kat sini , senang - senang jer botakkan bukit bakau ...

    ReplyDelete
  4. HUTAN-HUTAN DARA DIPERKOSA DENGAN RAKUS SEKALI..

    ReplyDelete
  5. Siapa yang harus dipersalahkan?

    ReplyDelete
  6. Lombong tu bkn takat buat Tsk Chini merana
    pengguna jalanraya pun merana sbb jalan rosak
    teruk sejak lori bijih keluar masuk sana

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.