Saturday, February 18, 2017

SIAPA NAK MASUK DALAM BLOGLIST SAYA ?

Cetakan skrin bloglist di blog saya. 


Kalau anda tengok bloglist saya di sebelah kanan entri ini yang bertajuk "Blog V.V.I.P" (seperti cetakan skrin di atas) tu banyak blog yang dah tak aktif. Ada yang dah sampai 4 tahun. Habis kenapa saya kekalkan ? Saya kekalkan kerana mengharapkan suatu hari nanti pemiliknya akan kembali berblog. Tapi hari ini saya buat keputusan nak keluarkan blog yang dah tak aktif lebih dari setahun dan gantikan dengan blog yang baru. Saya fikir mereka yang sudah tak buat entri lebih dari setahun tu sudah tidak lagi berhasrat untuk berblog kerana mungkin ada komitmen lain yang lebih aula.

Terima kasih kepada yang berminat dan berbanyak maaf kepada anda yang dengan berat hati terpaksa saya keluarkan dari senarai bloglist saya.


7 comments:

  1. Saya masa aktif walaupun catatan yang disajikan hanya kuah tanpa isi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya juga begitu. Tapi kan .. tiap kali saya makan roti canai, cicah kuah je. Sedap gak !

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.