Tuesday, October 6, 2009

SONYUM SOKOJAP - 3 ... T-SHIRT TERSANGKUT !




Satu pagi di bilik doktor.

Doktor: "Sila duduk. Apa masalah awak?"
Pesakit: "Telinga saya doktor"
Doktor: "Kenapa dengan telinga awak?"
Pesakit: "Bila saya nak tanggalkan t-shirt saya ... dia selalu jer tersangkut"
Doktor: &?#@+=%
.
.

42 comments:

  1. potong ajer telingga tu abis cerita

    ReplyDelete
  2. Salam Al-Lavendari,

    Alamak..takkan besau beno telinga tu, telinga gajah ke jang ?

    ReplyDelete
  3. Telinga tu ada subang exra kot..
    sangkut kat kain laa tu..

    ReplyDelete
  4. aduh....
    bisa...
    ribut.

    neh...mesti kes
    telinga astro..
    he3...

    ReplyDelete
  5. Masa buka seluar ada sangkut tak?

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. salam...

    apa khabar tuan al-lavendari? sihat?

    lawak pagi yang menyeronokkan para doktor yang membacanya..haha..


    p/s: telinga nabil agaknya tuu..hakhak..

    ReplyDelete
  8. Sebab tu laa I tak nak jadi doktor dulu... susah jadi doktor ni tau.

    ReplyDelete
  9. salam alV,

    hakhakhak...

    doktor jawab:
    oooooo sebab telinga awak cam piring astro, sebab tu sangkut kan kan kan
    lu pikirlah sendiri,
    huwaaa

    ReplyDelete
  10. salam,
    haha..tergelak saya pagi2 ni. Apalah naseb telinga tu pulak disalahkan.
    Mungkin ni lebih kurang sama dgn ayat yg selalu org sebut : "baju nie dah kecik lah..saya pakai dah sempit"

    ReplyDelete
  11. salam..
    ceria hari saya bila baca lawak ni..
    besar mana la telinga tu ye sampai boleh tersangkut baju..:)))

    ReplyDelete
  12. sy terasa..........

    tp xpe...0rg teling cap**nG ni slalunya cun..muahhaa

    ReplyDelete
  13. salam.
    telinga ke piring astro neh
    -nabil cakap hehe.

    ReplyDelete
  14. Amboi sdr Prasert....tapi betul gak kan, elok difikir2 kan tu...hahahaha

    ReplyDelete
  15. mamai
    awak memang sadis. tolong jawab komen Prasert E.C sikit.

    ReplyDelete
  16. zai
    telinga dahlah besau, baju tu kecik pulak.

    ReplyDelete
  17. LanaBulu
    barangkali juga sbb subang orang sekarang macam2 pesen.

    ReplyDelete
  18. damaiinx
    telinga astro ... berapa yuran langganan sebulan?

    ReplyDelete
  19. prasert E.C
    sila tanya mamai. jawapannya dah boleh agak !

    ReplyDelete
  20. kakcik
    ish ish tu kepada saya atau kepada prasert. kalau kpd prasert saya pun nak ish ish juga.

    ReplyDelete
  21. Cik Amy
    Baik tapi kelaparan. last puasa 6. shh. nanti marah nabil.

    ReplyDelete
  22. aina@azila
    saya pun gitu ... subjek biografi saya fail !

    ReplyDelete
  23. bluecity
    bertambahlah langganan astro lepas ni. saya nak gi minta komisyenlah.

    ReplyDelete
  24. cik skaf
    lebih baik salahkan baju. boleh diperbesarkan lubang lehernya kan!

    ReplyDelete
  25. fadzilah
    nasib baik tak sangkut kat hidung sama !

    ReplyDelete
  26. sharamli
    pak cik tak kisah ... boleh trim !

    ReplyDelete
  27. ftyyhahh
    teling astro lagi, bertambah kayalah astro !

    ReplyDelete
  28. anniecute
    entahlah x tahu apa nak buat !

    ReplyDelete
  29. tinta kasturi

    kayalah lagilah astro nampaknya. banyak orang sebut2

    ReplyDelete
  30. sltedi
    tak sampai hati rasanya ... nanti susah lak dia nak pakai cermin mata !

    ReplyDelete
  31. hahahhahahhaha ~


    telinga beliau membesar haper!!!
    suh doktor operate ganti ngan tiner mickey mouse ... tiada tandingan!

    ReplyDelete
  32. THF
    kan ke lebih senang gunting je baju T tu. t.kasih kerana singgan buat kali pertama.

    ReplyDelete
  33. salam..

    kah.kah..kah..tergelak saya membaca entri ni..

    ReplyDelete
  34. AL
    tujuan saya nak suruh sonyum je, tapi tergelak lagi baguslah !

    ReplyDelete
  35. alwin.
    ikut bawah sangkut kat bahu pulak ... ini t-shir bukan kain !

    ReplyDelete
  36. Aku ada jeans yang kakinya sempit, bila buka sangkut tumit.

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.