Wednesday, February 27, 2013

WW # 63 : YB MELAWAT KAWASAN.




....................................................................................................................................

Sub-Entry: Tak Banyak Dapat Komen Tak Bermakna Tak Ramai Orang Baca. Kan ?



Entri saya semalam mengenai kenangan saya semasa bekerja di Kedutaan Malaysia di USA cuma mendapat 6 komen sahaja tetapi mendapat 1,347 pageviews  sehingga jam 8 pagi tadi. Terima kasih banyak-banyak kepada semua pengunjung serta pengomen amnya dan pembaca senyap blog saya khasnya di atas sokongan anda semua selama ini.

 Kesimpulannya saya akan meneruskan segmen Tekenang Semasa Dulu kerana ternyata ramai pembaca senyap yang berminat.

35 comments:

  1. Salam,
    Dari jauh memang bergaya...terserlah ketokohan seorang YB.
    Segmen tu byk peminat, seronok melihat gambar2 lama...tp mcm saya, mane tau nak komen apa, pasal...saya bukan dari zaman tu, so sekadar membaca dan melihat. Yg paling menarik melihat aksi dan fesyen dulu2... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali.

      rupanya awaklah yang menjadi salah seorang pembaca senyap selama ini .. terima kasih .. teruskan.

      Delete
  2. salam kenal ye YB :)

    betul tu yg peenting pv tu kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali.

      dua-dua pun bagi saya sama penting.

      Delete
  3. ramai skrg YB dekat musim nak PRU ni hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya mungkin jadi bekas bakal YB selepas PRU nanti ..

      Delete
  4. Peh! Sape amek gamba ni Pakcik? Haih, klu sy ade kat sane...dah lama mtk sain autograf ni. Heeee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang ambil gambar itu adalah jurugambar rasmi untuk majlis itu .. dia zoom dari jauh .. uncle pun tak perasan.

      Delete
  5. Terbaik lah YB. Parlimen mana ni? Bley lah pangkah ☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakngah mewakili Parlimen Lavender Heights .. ada ke ?

      Delete
  6. baru nak kenal kenal tu..

    jalan jalan lawat kawasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tak layak jadi YB sebab sakit pinggang .. hehe

      Delete
  7. YB Pak Ngah dengan trademark pose "cekak pinggang". Dari jauh dah nampak aura.
    Please teruskan segmen kenangan dulu, kami suka baca, patut buat buku pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti Pakngah lantik awak jadi penerbit buku itu .. bila boleh sain kontrak ?

      Delete
    2. Liked your fb page, first step done (^_^)
      JJ tengah draftkan kontrak, nnt Pak Ngah sign bila Pak Ngah datang visit kami sini ;)

      Delete
  8. Ramai pulak yang turun melawat kawasan sejak akhir-akhir ini, yer....

    ReplyDelete
    Replies
    1. rela berkorban untuk bangsa, negara dan ugama .. hehe

      Delete
  9. Replies
    1. bukan tunggu sesiapa .. tapi melihat persiapan dan persediaan .. takut khemah tu runtuh .. dah stadium pun boleh runtuh !

      Delete
  10. Assallamualaikum,
    Kalau ada khemah bagi kami cikgu-cikgu di awal tahun ni, macam ada kejohanan Sukan Tahunan..so yang berjalan tu agaknya pengetua kot. Melihat anak buah yang hadir.

    Yang lama itu adalah sejarah..saya pun suka baca dan melihatt gambar-gambarnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaikumsalam.

      memang saya akan teruskan segmen itu sebab nampaknya ramai pembaca senyap ..

      Delete
  11. eh! hr ni dah rabu ke? tgk uncle bt ww br pasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingatkan orang pencen je yang tak perasan tentang hari .. hehe

      Delete
  12. Assalamualaikum,
    tampal gambar byk2 ya ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaikumsalam.

      nanti pakngah beli gam banyak2 untuk tampal menampal .. hehe

      Delete
  13. Memang bergaya sungguh lawatan YB...hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu belum pakai baju melayu dengan samping dan songkok lagi .. hehe

      Delete
  14. YB yang mesra rakyat begini pasti ramai menyenangi.Teruskan berwacana YB. Retro dan nostalgic memang mampu mengisi ruang hati dan minda yang tidak terungkap.

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.