Sunday, April 1, 2012

BERITA TERKINI - DUA MAYAT TANPA TANGAN DITEMUI.


Ahad 1 April. Dua mayat dipercayai warga asing dijumpai berlumuran darah dengan kedua-dua belah tangan masing-masing terputus, di sebuah rumah kongsi berhampiran tapak pembinaan di Segambut awal pagi tadi. Polis mengesyaki kedua-dua mereka mati akibat pergaduhan. Ia di percayai berpunca kerana berebutkan seorang wanita warga tempatan. 

Menurut saksi kejadian, mula-mula orang yang pertama telah menetak dengan parang sehingga putus kedua-dua belah tangan orang yang ke dua. Setelah orang ke dua mendapati kedua-dua belah tangannya terputus, dia pun segera bertindak merampas parang yang digunakan oleh penyerangnya lantas menetak kedua-dua belah tangan penyerangnya.  Akhirnya ke dua-dua mereka mati di tempat kejadian akibat pendarahan yang teruk. 

Kedua-dua mayat itu kini berada di Hospital Kuala Lumpur untuk bedah siasat bagi mengetahui punca kematian. Pada masa ini pihak Polis sedang menyiasat kes ini di bawah Seksyen 1.4 - Kanun Anti April Fool.




.

5 comments:

  1. macam cerita kartun disney tahun 50-an gamaknya. hahaa!!!

    ReplyDelete
  2. salam..
    ermm..memang ada yang nak
    kena "kerat tangan nih" he he..
    LAYAN Boss :)

    ReplyDelete
  3. macam mana orang kedua nak pegang parang sedangkan dua2 tangannya tangannya telah putus

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.