Sunday, April 1, 2012

INGATKAN AZZA DAN AZLAN DAH SAH JADI SUAMI ISTERI.

.

Nanti agaknya ada tak upacara batal air sembahyang ?


11 comments:

  1. mesti ada walaupun hari2 dah depa batalkan air sembahyang.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dunia akhir zaman...benda2 dini dh jd sgt biasa mcm tak de apa2 kesalahan pun..emmm...

      Delete
  2. bukan kata batal air sembahyang, sembahyang pun belum tentu lagi.
    kalau orang bersembahyang, takkan berpelukan dengan orang yang bukan mahramnya.
    kalau berpelukkan, mesti ada yang tak kena dengan sembahyangnya.

    ReplyDelete
  3. owh, hari ni dah nikah.
    baguslah, tak terus menerus lakukan dosa.

    ReplyDelete
  4. Hahaha...P.Ramlee kata kalau terpegang kutu babi batal air sembahyang..

    ReplyDelete
  5. uncle - gambo tu dia nak jadikan postdated kot? ngeeee~

    Muhammad Syahmi - macam bersetuju je dgn kata2 awak. kalau solat tapi masih berpelukan, rasa cam something pulak eh?

    ReplyDelete
  6. saya lagi tak tau kisah diaorang ...

    ReplyDelete
  7. SAMA-SAMA KITA AMBIL TAULADAN YANG BAIK2 SAHAJA..

    ReplyDelete
  8. Satu sindiran harap ada perubahan.

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.