Thursday, April 5, 2012

MASA UNTUK PULANG,

Dah 4 hari di Saigon. Tiba masanya untuk pulang. Walau pun dari segi masa tak ada masalah, dan USD pun ada lagi, tapi badan dah tak larat.

Tapi sebagi blogger, tak ada beza sebab perhubungan kita hanya secara maya. Banyak juga blog kengkawan saya masuk,  tapi malangnya ada yang boleh komen, ada yang tak boleh. Saya pun tak tahu nak buat macam mana. Misalnya entri Yunus Badawi tentang kawin tu, hendak sangat saya komen, tapi tak lepas. 


Fesbuk pulak langsung tak dapat kat hotel ni .. hari tu sempat saya update sekali masa makan kat luar.

Lepas sahaja saya publish entri ini, saya akan turun untuk 'check-out' hotel, seterusnya dengan teksi ke lapangan terbang untuk balik Malaysia .. jumpa anak-anak dan cucu !


p/s: Gambar tak dapat muat naik .. nanti sampai rumah saya buat.

29 comments:

  1. Jumpa anak-anak dan cucu, maksudnya = pergi berbulan madu, ya? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. isteri tak bawak sebab dia nak uruskan anak2 sekolah dan juga bapa dia yang uzur.

      Delete
  2. Replies
    1. tak dapat nak honeymoon sebab isteri tak dapat ikut.

      Delete
  3. jauh berjalan yer..luas permandangan :) banyak pengalaman ..

    ReplyDelete
  4. semoga selamat sampai..4 hari pun dah rindu dengan anak,cucu dan nenek pada cucu kan..kalau lama lagi tak tau lah..he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau lama lagi .. saya angkut mereka semua. hehe

      Delete
  5. semoga selamat sampai pakngah. Ada urusan apa ke Saigon tu ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada apa-apa urusan .. cuma makan angin dan melihat2 kalau ada peluang perniagaan.

      Delete
  6. selamat sampai hendaknya~insyaallah~~

    ReplyDelete
  7. Rahsia pakngah dah bocor...pergi bulan madu rupanya..hikhik.

    Balik nanti buat entry saigon tau...saya tungggggguuuuu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak dapat salah maklumat .. tak ada bulan madunya, kalau pergi tak bawa isteri.

      Delete
  8. Selamat kembali ke Lavender Height.

    ReplyDelete
  9. selamat pulang,
    tak sabor nok tengok gambo-gambo menarik,
    sudah tentu ribu-ribu gambo ni

    ReplyDelete
  10. Salam Tuan Haji,

    Selamat kembali ke Malaysia, semoga sihat walafiat.

    ReplyDelete
  11. Tuan haji bawak mak ngahnya pegi shopping ke Saigon ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak .. tapi saya tolong shoppingkan utk dia .. hehe

      Delete
  12. As-salam
    Semoga selamat sampai pulang, dan sihat. Tunggu wajah-wajah situasi dan lokasi yang ditembak di Saigon. + gambar-gambar pengunjungnya. Saya agak al-lavendari bawa encik Canon dengan macam-macam lensanya, ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaikumsalam.

      Saya tak bawa Canon sebab ia agak berat dan besar .. tapi saya guna tiga gajet utk ambil gambar .. henfon, kamera kompak dan kamera video.

      Delete
  13. Salam Tn.Hj,

    Selamat pulang ke Malaysia,semuga sihat...
    mesti banyak gambar2 dari sana.

    ReplyDelete
  14. Terima kasih kepada anda semua yang mengunjungi blog ini dan juga mendoakan keselamatan saya pergi balik ke Saigon. Alhamdulillah semuanya telah berjalan denghan selamat.

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. orang dah lama balik .. tapi letihnya masih teraso.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.