Wednesday, April 18, 2012

SAYA PUN NAK BUAT PAGE !


Saya tidak tahu tujuan sebenar orang yang menciptanya. Saya tengok orang buat, saya pun nak cuba buat. Jadi saya buatlah satu page yang menghimpunkan segala cerita, gambar dan video saya yang lalu di sini.  Mungkin saya telah menyalah guna atau menyimpang dari tujuan asal penciptaannya. Lantaklah.  Saya merayu dengan sepenuh hati tolonglah  silalah kunjunginya bila-bila anda ada kelapangan dan klik like sebab dia kata ...    

Once 30 people like your Page, you'll get access to insights about your activity.

 Apa maksudnya .. entah. Terima kasih.

 

23 comments:

  1. Saya dak 'like' page itu walaupun saya juga tak tahu apa fungsinya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kakcik .. saya dah lihat jumlah like dah meningkat ..

      Delete
  2. Saya pun dah like....

    p/s: cerita benar, malam tadi saya mimpi saya buat page.. sekali bila buka n3 Pak Ngah, saya amat terkejut.. sebab apa yg saya mimpi benar2 berlaku cuma bukan saya yg buat page tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.

      anak saya kata, orang buat page utk tujuan bisnes .. betul ke ?

      Delete
    2. Kebiasaannya begitulah, tapi ada juga yg buat buat promosi blog mereka.

      Pak Ngah, jemputlah jenguk entri ni ye :)
      http://ucualong.com/2012/04/16/rezeki-anak-rantau/

      Delete
  3. nak like kerajaan tak bagi la pakcik..pc kat ofis tak boleh akses fb~keh keh~~balik nanti saya like guna internet sendiri~

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang patut pun kerajaan tak bagi .. tapi dah like ke belum ?

      Delete
  4. Komen sy same mcm Bujal. Tp sy bukan kerajaan demokrasi, tapi kerajaan komunis. Hehehe. Gurau je...

    Opis sy sekat FB. Mcm ne nie eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang berFB akan mengurangkan produktiviti ..

      Delete
  5. Replies
    1. terima kasih .. sekarang dan 30 orang like.

      Delete
  6. syarikat tempat pB kerja pun buat sekatan FB

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepatutnya begitulah .. tapi waktu makan tengahari bagilah peluang kan !

      Delete
  7. saya da like,

    kalau suka jemput like page saya jugak =)

    http://www.facebook.com/pages/kedaimayasayablogspotcom/309994985717055

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lihat dan like .. tapi tak beli apa-apa .. hehe

      Delete
  8. mesti nak ada fb ker?
    saya takder fb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang itu saya tak pasti .. rasanya kena kot !

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.