Wednesday, January 9, 2013

WW # 58: ADA ORANG NAMPAK MACAM MAKAN PINGGAN !


....................................................................................... 


22 comments:

  1. hihihi...macam beliau sedang minum air dalam piring cawan pun yer jugak..style orang dulu-dulu.. :)

    ReplyDelete
  2. ih ih ih... (tapi mulut tak buka pun)


    Betul2 pulak pinggan yang dipegang orang lain macam digigit oleh orang lain. :)

    ReplyDelete
  3. mana pakngah? tak nampak pun..

    ReplyDelete
  4. Pakngah buat kenduri sempena apa tu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan di rumah saya tapi kat rumah orang .. takbir raya !

      Delete
  5. salam pagi rabu...

    iyalah.... hirup kuah guna piring...

    ReplyDelete
  6. La... kalau gambar trick ala-ala macam inilah agaknya.

    Siapalah yg mengagah Iris - bijak dia dah pandai mengikut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg mengagah tu emaknya sambil bersandar kat abah dia .. itu video candid.

      Delete
  7. hehehehehe. comelnye. cool je muka cucu pak ngah...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. entahlah .. saya belum pernah rasa lagi.

      Delete
  9. Mesi kenyang lama tu Pak Ngah...kesian kat dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak dah pernah cuba ke ? hehe .. jangan marah. gurau je.

      Delete
  10. puas saya cari siapa yg makan pinggan, bila dh nampak terus terbahak2, mmg lawak...tk tau la org lain tp saya rasa mmg kelakar sgt! geli btul hati saya...hahaha, thanks for the laugh!

    iris tu comel sgt.......suka tengok baby - salah satu keindahan/keajaiban di dunia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. baby baya ini memang suka tengok .. bila saya teringat kat dia, saya selalu tengok video ini.

      Delete
  11. Kekeke....memang macam makan pinggan. Kesiaannn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kan .. kita jangan mudah tertipu dek penglihatan.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.