Wednesday, January 30, 2013

WW # 61: ALA TOMEI TOMEI !


18 comments:

  1. Bolehlah abg belikan makngah. Tentu dia nampak lebih tomei lepas ni .... ngeee

    ReplyDelete
  2. Memang tomei pun.Harga pun tomei jugak..

    ReplyDelete
  3. tomeiii sangat....

    mintak kat tunang satu la...

    ReplyDelete
  4. barangan tomei, harga tomei, si pemakai juga harus tomei.....

    ReplyDelete
  5. Org perempuan tengok lagi tomei, kalau dapat laaagi tomei:)

    ReplyDelete
  6. olloooooooo.....ingatkan ada budak tomei tadi!
    hnsss...

    ReplyDelete
  7. Walaupun tomei sangat tapi poket tak tomei so dok diam2...ngee...

    ReplyDelete
  8. lagi tomei kalau saya yang pakai. heheheh~

    ReplyDelete
  9. ingatkan gambar cucu td hehehe...terpedaya sungguh

    ReplyDelete
  10. tomei yg nie mmg mahallllllllllll hahahaaa

    ReplyDelete
  11. memang tomeiii kalau dapat pakai..tapi harga pun sangatlah tomeiii

    ReplyDelete
  12. Tomei la sgt...tgk saja boleh la...

    ReplyDelete
  13. Salam Pak Ngah yang tomeiiii.... Kami akhirnya kembali ke blog lama (radinsah.blogspot.com).

    ReplyDelete
  14. terima kasih kepada semua yang sudi singgah dan meninggalkan jejak .. anda semua tomei !

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.