Monday, April 8, 2013

SONYUM SOKOJAP 57: MINTA BALIK PEN SAYA !


Gambar hiasan hasil carian Google.


Pagi Jumaat lalu sebelum saya pergi ke bank, saya meminta pen yang Makngahnya pinjam dari saya sebelum ini ..

Saya: Minta balik pen saya yang awak pinjam semalam.

Makngahnya: Nah ..

Saya: Ada dakwat lagi tak ?

Makngahnya: Tak tahulah hari ini .. semalam ada !

Saya: *&^#%>???


28 comments:

  1. semalam dengan hari ni kan lain ceritanya pak ngah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. teringat pakngah akan lagu "hari ini dan semalam"

      Delete
  2. hehehe. cepat habis dakwatnya. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak habis lagi cuma dia tak sure je ..

      Delete
  3. Pinjam pen bukannya pinjam dakwat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti awak nak pinjam kereta, saya tak bagi kunci ... hehe

      Delete
  4. hik3...kadang2 dakwat pen boleh hilang secara tiba2 walaupun dakwatnya masih penuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin kualiti dakwat atau pen tak baik atau pun jarang guna.

      Delete
  5. aduh..kelakarlah makngah..hehe..pandai buat lawak

    ReplyDelete
  6. Comel jawapan makngah tu. :)

    ReplyDelete
  7. Lihatlah hari ini Tuan Haji jangan dilihat hari semalam... kerana ia tidak akan dtg lagi.... dan jangan di lihat hari esok kerana belum tentu ianya akan kita tempuh......comelnya entri

    ReplyDelete
    Replies
    1. kata2 dlm buku... La-tahzan... (jangan bersedih)...

      Delete
  8. Salam uncle..jawapan selamat dari makngah.buatnya dia jwb ada tapi takda kan naye dia😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kembali.

      Jawapang yang selamat dan tepat.

      Delete
  9. Pak Ngah nasib baik Mak Ngah pulangkan kalau langsung hilang melopong.

    ReplyDelete
  10. heheh comel jer jwpn mak ngah tu :)

    ReplyDelete
  11. Aslkm,

    Aunti jawab bersahaja aje tapi kelakar pulak bunyinye....hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jawapan yg lurus berbaur loyar buruk .. hehe.

      Delete
  12. Kalau dikatakannya ada lagi, tapi titisan terakhir, tak guna juga. Periksa sendiri, lagi puas hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul .. supaya nanti tidaklah tandatangan sekerat tetiba dakwat habis.

      Delete
  13. pokcik cari pasal tanya soklan tu pasaipa... haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana pokcik tahu pasai nak mai .. hehe.

      Delete
  14. BETULLAH TU.. MANA TAHU HARI NI NAK PAKAI DAKWATNYA HABIS.. :)

    ReplyDelete
  15. Hahaha Makngah punya counter attack, speechless Pakngah.
    So, dapat tak sign cek dengan pen itu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pakngah tewas kali ini .. hehe.

      berita baiknya, pakngah dapat sign cek dgn pen itu

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.