Wednesday, April 17, 2013

WW # 69: BELUM READY NOMBOR 6.


14 comments:

  1. Bila tengok semula gambar begini, masing2 boleh ingat tak balik apa yang mereka sedang perkatakan? :)

    ReplyDelete
  2. kepelbagaian peringkat umur, ramai pulak tu. memang susah nak ready serentak...

    ReplyDelete
  3. sumo cam x ready jo laie pokcik...

    ReplyDelete
  4. Gambar2 tak ready ni sebenarnya nampak lebih istimewa dari yg ready. Semua jadi diri sendiri, kalau yang ready tu senyum pun kadang2 buat2...ahahaaa...

    ReplyDelete
  5. haha..saya tgk ada la yang ready..siap bt peace dah..hehe

    ReplyDelete
  6. Berapa lama masa yang diambil untuk semuanya ready ni Pakngah? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lama sangat .. bila pakngah jerit "sedia" semuanya patuh. hehe

      Delete
  7. SERONOK LIHAT GAMBAR BELUM READY..

    ReplyDelete
  8. terima kasih kepada anda semua yang sudi singgah dan telah meninggalkan komen. saya menghargainya.

    ReplyDelete
  9. Macam2 gaya..
    Ade betul tudung, ada yang baru nak duduk...
    Hehehheh..

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.