Wednesday, April 3, 2013

WW # 67: BELUM READY NOMBOR 4.


25 comments:

  1. Boleh baring2 atas kerusi yang banyak tu. :)

    ReplyDelete
  2. Nak saya duduk sebelah? Kiri ke kanan? Jap lagi saya sampai...

    ReplyDelete
  3. Salam hormat secangkir madu.. :)

    Speechless tengok Pak Ngah tersenyum...bergaya.. :D

    ReplyDelete
  4. gambar ini di perkarangan HOT, Seri Kembangan..betul x? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul .. di seberangnya pusat beli belah The MINES.

      Delete
  5. yang dah ready cuma sorang je. nak test posing kot...

    ReplyDelete
  6. Nombor 2 dah ready ke bang? ..... hehehe

    ReplyDelete
  7. sesi bergambar dengan bunian?

    ReplyDelete
  8. belum ready ke tak sabar... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang lain belum ready dan saya pulak tak sabar ..

      Delete
  9. hihihi...nampaknya ada seorang je yang dah ready...

    ReplyDelete
  10. bersemangat ye nak bergambar pak ngah

    :)

    ReplyDelete
  11. hehe..pakngah excited yang amat.. ^^ yang lain2 otw ya?

    ReplyDelete
  12. wahh, semangat lebih berbanding org lain. ye dak. ahaks! :D

    ReplyDelete
  13. Hahahhaa ini melampau punya belum ready ni hahhaaaa.

    ReplyDelete
  14. wah..dh macam yg berhormat..dun mana tuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. DUN Lavender Heights, Senawang .. he he

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.