Wednesday, June 13, 2012

SAYA SUKA ENTRI INI 9 - P.U.S.H.H.H.H ~ P.U.S.H.H.H.H. !



v
v
v

15 comments:

  1. Saya dah pergi baca. Catatan pengalaman melahirkan anak oleh seorang ibu muda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya .. kisah pengalaman ibu muda melahirkan anak kali pertama dan tersembunyi kisah seorang atuk mendapat cucu ke dua ..

      Delete
    2. Saya pun dah baca kakcik. Dah tinggal komen jugak kat situ.

      :)

      Delete
    3. Boleh faham tak bahasa orang muda ?

      Delete
  2. memang jujur dan akhirnye selamat sampai...

    ReplyDelete
  3. pakcik..sy seriau baca entry tu... =.=*

    ReplyDelete
  4. ape jadi dengan coolblog tu? heheheh! tahniah uncle! dakap cucu puas puas. nak cakap pun boleh. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle difahamkan coolblog itu sudah diselamatkan ..

      Delete
  5. seriau, takut, terbayang macamana keadaan saya akan datang nanti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan bayangkan yang bukan2 .. bayangkan yang dingin jer ! hehe

      Delete
  6. ORANG RUMAH SAYA PUN MENUNGGU HARI SAJA NI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah 'in advance' .. ni yg ke berapa ?

      Delete
  7. saya laaaggiii suka entri ini.. huhuhu

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.