Saturday, June 16, 2012

SONYUM SOKOJAP # 42: ADA ANAK DARA NAK DAKAP SAYA !


Anak dara kat bawah ni memang hari-hari saya dakap. Diam tak diam dah sebulan lebih umurnya. Dan tak lama lagi akan tinggal berasingan dengan atuknya.

"tak dengar .. aunty cakap apa kat atuk kita ? boleh cakap kuat sikit tak ?"

24 comments:

  1. Amboi amboiiiiii....

    nak kena cepuk ni!! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. janganlah cepuk .. kesian kat dia. dia tu belum kawen lagi. hehe

      Delete
  2. hahahaaa...best jugak kalau typo selalu ek...

    ReplyDelete
  3. Bahaya kalau salah tulis ni! haha..

    Post Terbaharu Saya - Harga Nokia Lumia 900 Diumumkan

    ReplyDelete
  4. Anak dara cilik-comel yang didakap hari-hari tu nak berhijrah jauh ke? Baik Atuk segera buat surat rayuan kepada ayahandanya, minta tunda tarikh hijrah. Bukan selepas pilihanraya yang akan datang ni, tapi "yang akan datang satu lagi" tu. Sompek la anta dio kek tadika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jauh .. Puchong sahaja. Tak mahulah nak buat rayuan .. biarlah dia orang belajar membesarkan anak sendiri.

      Delete
  5. Anak dara tu siap bagi jelingan manja lagi. Dia bukan jeling kat aunty tu...dia jeling kat atuk nya la!..ce baca komen balas atuk nya tu....heehehehe

    ReplyDelete
  6. HAHAHA.. DAH DAKAP BOLEH MAKAN NASI MINYAK LAGI.. :)

    ReplyDelete
  7. uncle....jangan la malukan saya...! Hahahaha!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak tak seriuskan ? orang serius mana boleh gelak besar !

      Delete
  8. Uncle comelnya anak dara yang kecil tu, yang besarpun comel jugak. Ha3 kelakar betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya suka gambar tu .. kalau dihitamputihkan dia seolah-olah masih dalam rahim lagi.

      Delete
  9. kedua2 ank dara itu mmg bakal dirindui.. pak ngah kena peluk 'mak/nenek dara' baliklaa tuh...ehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa pulak awak suruh peluk balik ? kenapa ada perkataan balik ? hehe

      Delete
  10. cucu dara IM jarang IM dakap. Memang gitu IM ni... bila dah bijak berjalan nanti, IM akan bawa ronda dengan kancil selalu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa kecil nilah nak dakap .. dah besar nanti dia malu.

      Delete
  11. ini kalau makngahnya baca, mau jugak pakngah makan megi seminggu.. (",)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik dia tak minat berblog .. kalau tidak mungkin kata awak akan jadi kenyataan.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.